
REPORTATGE
Censura clausurada
Redacció / Agències
El comú d'Escaldes va decidir cancel·lar l’exposició ‘La censura és la comissària d’aquesta exposició’ hores després d’inaugurar-la.
REPORTATGE
Redacció / Agències
El comú d'Escaldes va decidir cancel·lar l’exposició ‘La censura és la comissària d’aquesta exposició’ hores després d’inaugurar-la.
Successos
Redacció
La topada s'ha produït a la rotonda d'Andorra la Vella
Francesc Marco-Palau
Va destacar per les rehabilitacions d’antics edificis per a usos culturals i socials
Anna Abalat
TELEVISIÓ
Redacció
Apple tv+ estrena avui el nou film de Guy Ritchie, ‘La fuente de la eterna juventud’, una història d’aventures protagonitzada per John Krasinski i Natalie Portman.
CARTELLERA
Redacció
Consulta la cartellera i els horaris dels Cinemes Illa Carlemany i Cinemes Guiu
Redacció
Jordi Planellas
Redacció
Una ocupació plena contrasta amb salaris baixos, jornades precàries i desigualtats marcades entre treballadors
Oriol Giró
El Principat té una oportunitat única per posicionar-se com a centre d’atracció
Marcel Prats
Gabriel Ubach
Albert Villaró
Albert Roig
David Victori, Director i guionista
Celina Cedro
Manresà de 40 anys, ha dirigit sèries d’èxit com ‘Tu també ho faries’ i en cinema destaca la pel·lícula ‘No mataràs’, que va portar Mario Casas a obtenir el premi Goya al millor actor. Ara fa un balanç del festival Ull Nu, en què ha participat com a tutor de guió.
EDUCACIÓ
Redacció
S’han de cobrir vint llocs de feina, 11 de català i 9 de ciències socials