Habitatge

Set noves renúncies als pisos de lloguer assequible de Canillo

L’import dels lloguers varia entre els 193,80 i els 745,81 euros, calculats en funció de la renda dels llogaters

Conxita Marsol ensenyant els pisos de lloguer assequible de Canillo

Conxita Marsol ensenyant els pisos de lloguer assequible de CanilloFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

L’Institut Nacional de l’Habitatge (INH) ha tornat a adjudicar directament set pisos de lloguer assequible a l’antic hotel Pellicer, ubicat davant de Sant Joan de Caselles, a Canillo, segons s'ha fet públic aquest dimecres al BOPA.

El Butlletí Oficial del Principat d’Andorra recull que set persones adjudicatàries han decidit renunciar-hi, per la qual cosa s’ha tornat a adjudicar directament els habitatges a les persones inscrites al registre per accedir al parc públic d’habitatges “tot i no haver manifestat la voluntat de participar en el procés concret”. Segons l’edicte publicat, les persones seleccionades disposen de la puntuació més alta i s’han seguit els criteris i procediments establerts. L’import dels lloguers varia entre els 193,80 i els 745,81 euros, calculats en funció de la renda dels llogaters.

L'Institut ha adjudicat també l'habitatge adaptat de l'edifici a una unitat familiar que "s'ajusta a la tipologia d'aquest habitatge, tot i no haver manifestat la voluntat de participar en aquest procés d'adjudicació". La renda assequible d'aquesta unitat és de 462,64 euros, 

El pisos de lloguer assequible de Canillo sumen un total de 30 renúncies. El 18 de juny hi va haver tres renúncies, que se sumen a les quatre del 20 del mateix mes i a les del maig passat, quan hi va haver quatre renúncies més als pisos de lloguer assequible de Canillo, mentre que a inici del mes de juny se n’hi van sumar vuit més, que també es van haver d’adjudicar directament. Els pisos amb més superfície construïda consten de dos dormitoris dobles, cuina-sala d’estar, bany i rebedor. La resta tenen un dormitori doble, distribuïdor, cuina-sala d’estar i bany, i alguns d’ells també tenen balcó.

tracking