Habitatge

Tres noves renuncies als pisos de lloguer assequible de Canillo

L'Institut Nacional de l'Habitatge ha tornat a adjudicar els habitatges

L'interior de la cuina del pis per a discapacitats dels habitatges de Sant Joan de Caselles de Canillo .

L'interior de la cuina del pis per a discapacitats dels habitatges de Sant Joan de Caselles de Canillo .Fernando Galindo

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

L'Institut Nacional de l'Habitatge (INH) ha tornat a adjudicar directament tres pisos de lloguer assequible a l'antic Hotel Pellicer, ubicat davant de Sant Joan de Caselles a Canillo, segons s'ha fet públic aquest dimecres al BOPA. El Butlletí Oficial del Principat d'Andorra recull que tres persones adjudicatàries han decidit renunciar, per la qual cosa, s'ha tornat a adjudicar directament els habitatges a les persones inscrites al registre per accedir al parc públic d'habitatges "tot i no haver manifestat la voluntat de participar en el procés concret". Segons l'edicte publicat, les persones seleccionades disposen de la puntuació més alta i s'han seguit els criteris i procediments establerts. L'import dels lloguers varia entre els 449 i els 588 euros, calculats en funció de la renda dels llogaters.

El Govern informa que el procés per adjudicar la totalitat dels immobles continua obert, fet que provoca el retard en l'obertura de l'adjudicació dels pisos de Roureda de Sansa, a Andorra la Vella. 

El passat mes de maig hi va haver quatre renúncies als pisos de lloguer assequible de Canillo, mentre que a inicis de mes se n'hi van sumar vuit més, que també es van haver d'adjudicar directament. Els pisos amb major superfície construïda consten de dos dormitoris dobles, cuina-sala d'estar, bany i rebedor. La resta tenen un dormitori doble, distribuïdor, cuina-sala d'estar i bany, algun d'ells també tenen balcó.

tracking