ANDORRA TURISME
Tecnologia al servei de la promoció de país
Andorra Turisme incorpora el big data, l’automatització, la intel·ligència artificial i l’escolta social per arribar al client
ANDORRA TURISME
Andorra Turisme incorpora el big data, l’automatització, la intel·ligència artificial i l’escolta social per arribar al client
Ester Peralba, fundadora de P.I. Advocats
Aquesta disciplina vol donar resposta a les situacions que succeeixen a l’espai digital
Josep Maria Mas, president de la Cambra de Comerç
Considera que no hi ha marxa enrere en la transformació digital i que s’han d’implementar nous models de negoci per adaptar-se al canvi d’hàbits de consum
Motociclisme
Redacció, Xest (València)
David Rabella, director d'Inversions de Vall Banc Fons
La introducció d’ether es fa sota criteris de risc, valor i correlació dins de les carteres
Santiago de Larrea Teruel, responsable d'Innovació i Transformació Digital de Crèdit Andorrà
La transformació digital ha de permetre a les empreses ser més rellevants i aportar més valor
JOSEP MAJORAL, CÒNSOL MAJOR DE SANT JULIÀ
Explica que la digitalització permetrà guanyar en agilitat i facilitarà la feina interna
SAAS
Ordino
El comú posa en marxa el projecte d’implantació de l’administració electrònica
José Maria Delgado, gerent de SucaSuc
Destaca l’àmplia acceptació que tenen els programes de gestió empresarial entre les societats andorranes.
Pyrénées
La posició de l'HRBP és clau a la companyia, actuant com una mena de consultor intern a l'àrea de Recursos Humans
Sergi Romero, director general del grup Pyrénées
S'incorpora al grup Pyrénées just abans de la pandèmia per liderar un potent pla de transformació i creixement.
Pyrénées
La importància del sistema informàtic d’informació i planificació de recursos
Andrés González, responsable re riscos tecnològics KPMG Andorra
És especialista en seguretat de la informació amb quasi deu anys d’experiència en sectors com el financer, la construcció i el ‘retail’
Marc Garcia, responsable de PwC Andorra
Les administracions han de lluitar contra la bretxa digital amb polítiques d’‘e-inclusió’
Perfumeria Júlia
L’estratègia omnicanal del grup se centra en l’experiència de client
Jordi Eslava, responsable d'IT i Transformació Digital Grup Heracles
Explica el decisiu pas que ha fet l’empresa en l’àmbit tecnològic, amb la incorporació d’un sistema d’automatització de processos.
Assegur
Les fotos enviades pel client a través del mòbil permetran avaluar en temps real l’estat de la carrosseria del vehicle
KPMG
La Massana
Pla web comunal incorpora procediments telemàtics per a ciutadans i empreses