Administració
L'atenció telefònica de Govern rep 8.000 trucades mensuals
En 2 de cada 3 es resol la demanda en el primer contacte

El servei d'atenció telefònica de Govern està disponible de 8 a 20 hores .
L'atenció telefònica de Govern rep de mitjana 8.000 trucades mensuals i en 2 de cada 3 trucades (63%), es resol la demanda en el primer contacte, tal com ha informat l'executiu aquest matí. El Govern exposa que arran del monitoratge de les temàtiques de les trucades, s'ha implementat una formació específica als agents telefònics per tal de dotar-los de coneixements transversals i eines digitals que els permeten oferir respostes precises des del primer moment. En molts casos, la resolució inclou l’acompanyament a través de la Seu Electrònica de Govern, potenciant l’autonomia del ciutadà i l’ús dels canals digitals, apunta l'executiu.
Tràmit de recurs administratiu simplificat
Govern ha implementat un nou tràmit simplificat per millorar l'eficiència i agilitzar la gestió administrativa. A partir d'ara, els recursos administratius que es vulguin presentar davant de l'administració es podran fer de forma telemàtica a través d'un sol canal. El recurs tributari, el d'urbanisme, el d'accés a la informació pública i el general s'agruparan en un únic tràmit sota el nom de Recurs Administratiu.