Mobilitat

Col·laboració entre Andorra la Vella i la Fundación Ibercaja de Saragossa

L'acord permetrà exhibir una exposició del Bici Lab a la seu del Mobility City

Sergi González i la delegació del comú de la capital amb les autoritats de Saragossa on han signat el conveni

Sergi González i la delegació del comú de la capital amb les autoritats de Saragossa on han signat el conveniComú ALV

Publicat per
Andorra la Vella 

Creat:

Actualitzat:

El cònsol major d'Andorra la Vella, Sergi González, ha signat un acord amb el director general de la Fundación Ibercaja, José Luis Rodrigo, a Saragossa perquè es vegi a la seu del Mobility City de la capital de l'Aragó una exposició del Bici Lab. Es tracta de la mostra 'Eureka? Creacions inversemblants sobre rodes', oberta al públic des d'avui i fins al 31 d'agost, segons informa el comú. 

El conveni de col·laboració contempla l'impuls i desenvolupament de projectes en diversos àmbits relacionats amb la mobilitat urbana, assenyala el comú, i el cònsol ha assegurat que "és només l'inici d'una aliança que continuarà creixent, amb el Bici Lab Andorra com a referent en la promoció de la mobilitat sostenible". González ha destacat que l'acord millora el posicionament internacional de l'espai i ha indicat que "no és només un museu, és un motor de canvi, un espai de reflexió sobre la mobilitat i la tecnologia que s'ha convertit en l'ambaixada de la bicicleta als Pirineus".

L'exposició està formada per 13 bicicletes i complements per "copsar que l'evolució moltes vegades és una veritable revolució", afirma el comú. Entre els quals hi ha peces de la transmissió, la suspensió o el disseny creades perquè la bicicleta fos més funcional. 

tracking