Festivitat

Activitats, concerts i arrossada per la Festa d'Escaldes

El comú exposarà per primera vegada el Fargo, l'autobús més antic del país

Presentació festa de la parròquia d'Escaldes

Presentació festa de la parròquia d'EscaldesComú Escaldes

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Escaldes-Engordany celebra el cap de setmana del 17 i 18 de juny la Festa de la parròquia amb concerts, activitats per a tots els públics, la tradicional arrossada i l'exposició del Fargo, l'autobús més antic del país. La festa començarà dissabte a les 12 hores amb el concert de laGrossbandi laBrassTheGitanoBanda la plaça Coprínceps. A les 18 hores, laBassTheGitanoBandtambé oferirà una cercavila musical per l'avinguda Carlemany. La Coral d'Escaldes-Engordanyactuaràa les 20 hores a l'església de Sant Pere Màrtir, mentre que l'AssociacióBallandtancarà la jornada amb un ball de nit a la sala del Prat del Roure.

Les activitats del diumenge iniciaran a les 10.30 hores a l'aparcament delPuaderamb jocs d'aigua pels més petits i un circuit de circulació viària amb la presència d'efectius dels bombers, elsagentsde la policia canina i integrants de la Creu Roja. A més s'exposarà per primera vegada el Fargo.

D'altra banda, el parc de la Mola acollirà a les 13 hores l'actuació de l'Esbart Santa Anna i la tradicional arrossada popular demuntanya. El preu per tiquet és de 5 euros i inclou, a més de l'arròs, el prat commemoratiu de la jornada, juntament amb pa, aigua, vi i un gelat. Els tiquets es poden adquirir al servei de Tràmits del comú, a la Llar de Jubilats, a l'oficina de turisme de la Plaça Santa Anna i el mateix dia de l'arrossada popular. La programació continuarà a les 15.30 hores amb l'actuació de LaSonsonii la deTheScarlettBrotherhooda les 17 hores, posant punt final a la Festa de la parròquia.

tracking