PARRÒQUIES

Sant Julià destina 28.000 euros en la nova marca corporativa

La nova imatge amb el lema "Viu-la" va acompanyada del logotip d'un llorer amb cinc punts que representen els quarts

Els cònsols durant la presentació de la nova marcaComú de Sant Julià

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

La parròquia de Sant Julià de Lòria disposa d'una nova marca corporativa amb el lema "Viu-la" s'acompanya d'un nou logotip en què és presentprincipalment el llorer, cinc punts que representen els cinc quarts i una tonalitat cromàtica que recull els valors de desenvolupament sostenible, segons informa el comú lauredià en un comunicat. Així, el cònsol major, Josep Majoral, ha agraït al departament de comunicació i "al dissenyador gràfic, Josep Manel Pérez" la tasca feta per donar a llum al nou distintiu de la parròquia. La nova imatge vol modernitzar l'antiga i eslògan que data dels anys noranta".

La corporació destaca que les marques de llorer recullen un component present al logotip oficial del comú que en cap cas varia i, de forma simbòlica, representa un sentit de superació en l'àmbit de l'educació, ja que la parròquia està posicionada com l'epicentre de l'educació universitària del país. Així mateix, el nou logo té untraç que simbolitza la porta d'entrada al país que representa Sant Julià de Lòria, i els colors dels cinc punts estan extrets de la paleta cromàtica dels

Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS), mentre que la nova tipografia corporativa serà la lletra Barlow.

En aquesta línia, també es canviarà tot el material intern de l'ens comara carpetes, llibretes i els comunicats s'escriuran d'acord amb uns models concrets, tant si es tracta d'una notificació de caràcter polític, com la que pugui fer cada departament. Així mateix, també canvien els perfils de les xarxes socials i la pàgina web del comú per unificar una imatge única i de forma continuada s'anirà adaptant tot a la nova marca, segons assenyala l'ens comunal. Per això, els vehicles comunals, la roba dels treballadors, els suports visuals exteriors i altres aspectes s'adaptaran a la nova marca.

La corporació destaca que l'eslògan Viu-la té com a objectiu funcionar com un element de promoció turística i també de la gent que viu a la parròquia perquè el concepte anterior "Queda't i Descobreix-la" se centrava només en el turisme.La primera fase d'implementació de la nova imatge tindrà un cost d'uns 28.000 i per al proper pressupost del 2023 s'aprovarà una altra partida d'un import similar.

tracking