Consell d'Infants

La Massana instal·larà papereres de reciclatge

El escolars de la parròquia demanen que hi hagi contenidors separats a diferents punts

Sessió de Consell d'Infants d'aquest matíEduard Comellas/Comú de La Massana

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

El Consell d'Infants de la Massana ha aprovat aquest matí la instal·lació de papereres de reciclatge com a proposta més votada durant la sessió amb la participaci´´o de nou escolars representants de tots els centres de la parròquia. Las sessió ha estat presidida per la cònsol major, Olga Molné, la cònsol menor,Eva Sansa, i el conseller d’Educació, Joventut i Esports, Kevin Poulet i el comú s'ha compromès a incloure en els pròxims pressupostos la petició dels infants que correspon a la iniciativa presentada per l'escola Àgora perquè es posindiferents models de recipients per separar envasos i paper .

Els consellers infantils han plantejat diferents models de recipients per separar envasos i paper i proposen instal·lar-los a les places i parcs on els infants acostumen a berenar a la sortida de l’escola, segons ha informat el comú. La corporació "ha pres nota d'alguns aspectes de les propostes dels altres centres escolars, com la idea d'instal·lar sensors lumínics per estalviar energia dels alumnes de l'escola francesa o l'organització d'una festa per als infants, un cop passi la situació de pandèmia", assenyala el comú.

Els nou alumnes que han representat els tres centres educatius han estat Sara Harto, Marcel Armengol i Mair Benchluch per l'escola andorrana; Abel Ayed, Júlia Prat i Guillem Rous, de l'escola francesa iGerard Nadal, Ruhan Tublani i Sofia Cassany com alumnes d'Àgora International School. La sessió s'ha emès perquè la poguessin seguir a tots els centres educatius ja que l'assistència al comú ha estat limitada per les restriccions de la pandèmia.

La sessió de Consell d'Infants ha servit a més per escollir les imatges que els centres escolars de la Massana presentaran per triar la imatge de les “Parròquies amigues de la infància”.

tracking