El comú estudia modificar la posició de dues de les barreres antiterroristes

S’han registrat problemes amb la infraestructura al carrer Sabadell i a Isabelle Sandy

El comú estudia modificar la posició de dues de les barreres antiterroristesFernando Galindo

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

El comú estudia modificar la posició de dues de les onze barreres de protecció antiterrorista que rodegen les vies d’entrada i sortida de l’avinguda Carlemany. Així ho va confirmar al Diari l’actual cònsol major escaldenca, Rosa Gili, que va destacar que l’alteració de la seva posició no respon a matèries de seguretat, sinó a aspectes de comoditat ciutadana. La corporació planeja modificar en primer lloc la barrera antiterrorista situada al carrer Isabelle Sandy, una de les vies que uneixen l’avinguda del Fener amb Carlemany, davant les queixes que han rebut des d’un bloc de pisos de la zona que apuntaven que la infraestructura dificultava l’accés a l’entrada de l’edifici. “Vam rebre una sèrie d’advertiments des d’un dels blocs de la zona que la barrera feia més difícil l’accés al portal”, va explicar la cònsol major, que es va comprometre a trobar una solució en les pròximes setmanes: “El que farem ara és anar-hi i modificar lleugerament la posició de la barrera per deixar lliure l’entrada de l’edifici.” La segona barrera que el comú planeja modificar és la del carrer Ciutat de Sabadell. Aquesta, però, encara està en fase d’estudi i és que, al contrari que la del carrer Isabelle Sandy, no ha rebut cap queixa en concret. El problema seria que amb la barrera aixecada, amb l’espai que es destinaria a la vorera no n’hi hauria prou per permetre el pas a una persona amb mobilitat reduïda. “Hem vist que al carrer Sabadell hi ha un possible problema amb la barrera i és que no deixaria prou espai de pas per a una persona amb cadira de rodes”, va destacar Gili, que va assegurar que el comú estudiarà el cas i, si és necessari, modificarà la posició de la infraestructura. L’avinguda Carlemany està protegida per onze barreres, de les quals quatre funcionen amb un sistema mòbil; tres, les centrals, es poden desmuntar, i les altres quatre, les dels accessos sud, compten amb un sistema replegable que és el que està donant problemes.

Etiquetes:

tracking