Creat:

Actualitzat:

Si entren a la pàgina ara.ad/societat/desviació-Sant-Julia-costara-realitat_0_2003799856.html podran observar com estava prevista en principi la desviació de Sant Julià de Lòria a la part sud, en una imatge virtual de l’enllaç: “Hi haurà doble carril tant de pujada com de baixada, des de Santa Coloma fins a la duana.” Aquesta és la notícia del 26/04/2018, de l’adjudicació de les obres del pont Isidre Valls (on s’uneix l’avinguda Francesc Cairat amb el desviament). Si baixen per Sant Julià podran observar com estan quedant definitivament les obres, amb un sol carril de pujada, doncs estan construint una separació central, que darrerament estan molt de moda, per col·locar alguna flor o arbre i que no deixa espai per a res més. M’agradaria saber qui ha estat l’artista que ha dissenyat el canvi en qüestió per dir-li a la cara quatre coses: que no té ni idea de com funciona la circulació de vehicles. Que segurament ni tan sols té un cotxe. Que no ha passat mai per la zona referida (sobretot en caps de setmana). En definitiva, que desconeix totalment com funciona una carretera. Quan es transformen dos carrils en un de sol, això provoca retencions quan hi ha molt de trànsit. Aquesta ha estat des de sempre la retenció a l’entrada sud de Sant Julià que ha muntat totes les cues d’entrada, sobretot en cap de setmana. Ja ens varen fer un projecte de nyap en la desviació, deixant el tap a la sortida del túnel de la Tàpia, amb la plaça Laurèdia, un semàfor i un sol carril d’enllaç de baixada. Ara mateix ens acaben d’enllestir el nyap deixant com estava, o encara pitjor, la part sud, amb un sol carril d’entrada.

tracking