Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Entrevista a l'advocat i exministre, Xavier Jordana
Eva va dir..
El fet que hagi sigut un pèssim ministre (o fins i tot dels pitjors) no treu que tingui raó i hagi dit una veritat com un temple de gran!
Lamento profundament quan el Sr. Carles J. com a ministre en funcions va adjudicar tots els concursos públics, mal gestó dels fons públics.
Respondre
Eva va dir..
Sí, ell si va especular, amb la seva butxaca. Se li va pagar amb favors tota la feina feta a la classe política del moment. Totalment d'acord...mai més a la política...
No li falta rao. Solució? impostos alts als inversors estrangers d'inmobles que no fan vida al pais.
RespondreEspeculadors i polítics còmplices tots a pagar i molt temps a la ....per com heu deixat Andorra.
Respondre
Pel que fa a l'heliport totalment d'acord amb ell, però al costat de la depuradora.
Referent a d'altres temes com el de la inversió extragera, també molt d'acord amb ell. Ja n'hi ha prou d'especuladors i carronyers!.
Pel que fa a la justícia, tinc molt clar i viscut que és partidista, llefiscosa, greixossa i cobarda. Sense oblidar l'ampar i el proteccionisme que els dóna una cosa molt fosca anomenada TEDH.
P.D. Ah!, ho oblidava!; de Canillo millor ni parlar-ne. I de les "tàctiques i pràctiques" d'alguns dels seus mandataris, tampoc!.
Ja és defineixen per sí soles...
Quin geni!
Només cal fer una volta per youtube i veure quatre videos d'estrangers recomanant invertir en pisos per guanyar calerons amb apartaments turistics o per especular directament.
hola per dir aixo no cal fer estudis
Respondre
Cert va dir..
Bueno!! també deien que les torres ja estaven venudes i ara resulta que les posen a lloguer, de lo que diuen a lo que es menys de la meitat, això es ganxo per vendre res mes
Vaya hipocresia. Pero si va se el mateix Xavier Jordana amb el albert pintat que va obrir la inversió estrangera a tutti pleni. Jo tinc memoria!!!!!!!
Respondre