Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Claverol s'hauria apropiat de 22.500 euros de la Fundació Tutelar.
RJ va dir..
estic vigilant les càmares de mobilitat... sembla que encara gaudeix de les merescudes vacances o se li han indigestat els macarrons a Ponts
Pere va dir..
UN POLEO PERE?- AGUARDEM EL DESENLLAÇ I DESPRES COMENTEM.
Perdoneu un moment..., Ja ha arribat?
Respondre
MARKLIN2 va dir..
I pots explicar el xq del teu comentari?? Q vols q el vagin a buscar i el portin de l'orella? Ha de tornar i respondre dels presumptes fets..
Comentaris incendiaris i sense fundament...
Però qui va ser el il·luminat que va col·locar-lo de president en un associació benèfica? Aquest tanqueu-lo també
RespondreLi aplicaran la doctrina Tontín. El fiscal no demanarà el seu processament pel retorn dels diners, i en no haver acusació popular, cap a casa ben content.
RespondreUNA MOSTRA QUE LA JUSTICIA DEPENT DE ON BUFI EL VENT.
RespondreAlgú saps si ja arribat o s'ha parat a Ponts a dinar?
Respondre
Buff O va dir..
Qui són els seus amics?
MARKLIN2 va dir..UNA MOSTRA QUE LA JUSTICIA DEPENT DE ON BUFI EL VENT.
RespondreNo res, una estiradeta d'orelles, tres pares nostres i com a molt un meset d'arrest nocturn a caseta. Sense separació de poders, mai tindrem justícia.