x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
DIARI TV
Economia

El projecte al riu inclou canoes, un passeig, ràfting, pesca i zona didàctica

El cònsol lauredià accepta que el ràfting no es podria desenvolupar durant tot l’agost
El cònsol major de Sant Julià es mostra agraït amb govern i amb FEDA per haver permès les baixades de ràfting durant les festes de Sant Julià, però al mateix temps tira d’ironia per etzibar que “no sabia que el senyor Moles era tècnic en activitats aquàtiques”. La frase no va més enllà per contestar a l’afirmació de FEDA respecte que el nivell d’aigua fa inviable la pràctica del ràfting de forma continuada. Vila fins i tot dona la raó a Moles respecte al fet que no és sostenible pretendre que es turbini aigua tot l'agost per poder fer ràfting.
  • #8 Josep B
    (03/08/19 17:33)

    Amb una turbina que autoabastéig corrent per les bombes. No hi ha pebrots !!

    Respondre
  • #7 Josep B
    (03/08/19 17:30)

    Es pot fer un llac a la part báixa del tram del rafting per enmagatzemar aigua i bombeijar aigua cap a la part alta del tram de rafting cuand calgui. És el mateix principi que la central de Capdella, es bombéija, de nit per fer llum de día.

    Respondre
  • #6 I ja està?
    (03/08/19 09:35)

    I ja està? I els diners i els recursos tirats al riu mai millor dit? Es depuraran responsabilitats? Hi hauran dimissions? Necessitem una llei de res`ponsabilidad política, per reduir al mínim aquests excessos polítics.

    Respondre
  • #5 Lauredia
    (03/08/19 08:45)

    El Sr. Moles aposta per la cogeneració, cremant gas i cremant escombreries generant mes dioxines, doncs a Lauredia volem aigua!!!!!!. Oi????

    Respondre
  • #4 El somni d'una nit de tardor?
    (03/08/19 08:20)

    Sr. Vila, crec que ens hauria d'explicar com va acabar la seva gran revelació el dia de la reunió de poble de l'octubre del 2016. Què se n'ha fet d'aquelles grans basses/reserves d'aigua que volia construir al riu que baixa d'Os de Civís i que ens alliberarien de tota dependència de FEDA?

    Respondre
  • #3 Pepita
    (03/08/19 07:30)

    El Pla B que proposa el cònsol seran les benvingudes activitats que portaran distracció als passejants vora el riu. Amb tot, no veig, per exemple, mares amb infants jugant amb l'aigua. Acorralat i sense sortida, el Sr. Vila ha hagut d'acceptar finalment que el ràfting revitalitzador del comerç no era possible. Que tard i que car!

    Respondre
  • #2 Acabarem tots dels nervis
    (03/08/19 07:16)

    Ca ser valent i reconèixer la magnitud del fracàs. Cal ser honest i acceptar que s'han tirat diners a dojo. Des de FEDA es va avisar mil vegades que no era possible el ràfting que volia el Sr. Vila. S'estan acabant ja quatre anys de caos, fixacions obsessives, tossuderia que arruïna, secretisme insultant...

    Respondre
  • #1 karlitos
    (03/08/19 06:38)

    El rafting i la tirolina es una cortina de fum del sr Vila per fer altra tipo de negoci o amagar i el poble de Sant Julià es el que paga. Responsabilitat política no existeix perque es contra del seu propòsit.Veg el sr Moles mes coerent i responsable , del sr Vila no es pot dir el mateix.

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts