x

Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats

PERMETRE
NO, GRÀCIES
Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
negociació amb europa

Reunions de poble sobre la UE

La secretaria d’Estat d’Afers Europeus durà a terme trobades a les parròquies per informar els ciutadans sobre l’acord d’associació
Govern durà a terme reunions de poble per explicar l’estat de les negociacions per l’acord d’associació amb la Unió Europea (UE) a partir del setembre. Així ho va assegurar ahir el Secretari d’Estat d’Afers Europeus, Landry Riba, que va explicar que les trobades tenen com a objectiu presentar l’acord a la ciutadania, que tothom pugui conèixer l’estructura, explicar per què es negocia un acord d’associació, quin és el contingut de cada part, com es negocia i qui ho fa, així com explicar la dinàmica de les sessions. “La idea és poder organitzar reunions de poble, parròquia per parròquia, amb la
  • #14 Veritas
    (19/07/19 14:57)

  • #13 Flavius Titus
    (19/07/19 13:47)

    Doncs jo hi aniré a la meva reunió. Tants anys reclaman informació, ara no dire pas que no la vull. Sempre que aquell dia no jugui el Barça, es clar. O el Morabanc. O que no estrenin una serie a Netflit, o surti algo millor... Quin peis? NO és el peís, és la seva gent la que fa pena!

    Respondre
  • #12 Cert.........
    (18/07/19 16:35)

    Miquel va dir..
    Quanta raó té vostè... Tot sigui per una cadira i sou... Cada cop em fa més pena el que veig. Hi ha una colla d'incompetents que fa pooorrrrr, i prefereixo no donar noms... Lo més trist de tot és que alguns encara es pensen que ho están fent tant de bé...

    Respondre
  • #11 Cap credibilitat
    (18/07/19 15:33)

    Mai hauria dit que el Landry aniria amb DA. El seu cosí Alcobé en va sortir malparat i ara li toca a ell. Per parlar d'Europa volem una llei de responsabilitat política, un plantejament i un referèndum. 

    Respondre
  • #10 Demos
    (18/07/19 13:53)

    I això vol dir que gaudim d'una democràcia participativa, transparent i al servei del ciutadà? On és la llei de responsabilitat política?

    Respondre
  • #9 Mark
    (18/07/19 13:43)

    I les linies vermelles, i el referendum ? On estan ?????

    Respondre
  • #8 Miquel
    (18/07/19 12:18)

    Landry Riba qui et va veure i que et veu

    Respondre
  • #7 Res a fer
    (18/07/19 12:15)

    Utilitzant la proposta de Nomen. No s'hi val, noiet. No us creu ningú. Els vostres subdits.

    Respondre
  • #6 Ens miccioneu i ens dieu que plou...
    (18/07/19 10:31)

    Escolta, què et sembla si fem una reunió del poble sobre l'assumpte d'Europa ....? t'ho dic més que res perquè sembla que la gent està cabrejada ....

    Respondre
  • #5 Game Over
    (18/07/19 10:12)

    Un acord d'esquena a la ciutadania, signat i consolidat, tècnicament és una baixada de pantalons monumental que ara voleu compartir ....?

    Respondre
Veure’n més
14
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts