Ens agradaria enviar-te les notificacions per a les últimes notícies i novetats
Ciclista i conductor va dir..
Jo també
Pensa que la majoria de ciclistes també son conductors, llavors, més que manca de coneixements del codi de circulació és "egoisme" vial. Tots hem de pensar en la resta d'usuaris (vehicles i vianants). Jo, personalment, sempre respecto, sigui amb la meva bici, caminant o en cotxe, i em trobo molta gent que no ho fa, tant a peu, amb cotxe, moto o amb la bici. Ja dic, per mi hi ha manca de respecte en general.
RespondreI les bicicletes també s'haurien d'examinar, que s'ho salten tot (semàfors, prioritats, passos de vianants,...)
Respondre
Ciclista i conductor va dir..Pensa que la majoria de ciclistes també son conductors, llavors, més que manca de coneixements del codi de circulació és "egoisme" vial. Tots hem de pensar en la resta d'usuaris (vehicles i vianants). Jo, personalment, sempre respecto, sigui amb la meva bici, caminant o en cotxe, i em trobo molta gent que no ho fa, tant a peu, amb cotxe, moto o amb la bici. Ja dic, per mi hi ha manca de respecte en general.
RespondreMe too