Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA DIARI D'ANDORRA
Successos

El bus atrapat duia rodes d'hivern però no va rebre l'avís per posar les cadenes

La companyia diu que el vehicle portava al seu interior els equipaments per si eren necessaris
La companyia Pelines va al·legar ahir que el bus que es va quedar bloquejat diumenge a la CG-2, a l’altura de Racons, portava pneumàtics d’hivern i que ningú els va avisar sobre la necessitat d’instal·lar cadenes. Fonts de l’empresa van explicar que l’autobús les portava a l’interior del vehicle i que estaven preparades en cas que s’haguessin hagut de fer servir. “Podien ajudar, però no hi havia ni cartells ni s’havia donat instruccions”, van dir les mateixes fonts de la companyia de Ponfer­rada, que van defensar que amb les rodes d’hivern no els feia falta utilitzar les cadenes.
La companyia també
  • #13 com ens grada culpa !!!
    (09/01/18 23:54)

    Aquest senyor venia de dalt, en teoria el normal es pensa que a baix està millor, no coneix la carretera, que sap ell que racons fot un pendent de dos parells de ... Hi a sobre és una zona que cada hivern es gelar i pateix accidents en cascada, NO Està degudament Senyalitzat, és el tram més perillós de la Nº2, i MAL Senyalitzat, falten rètols de glaç, de fort pendent, ... Hem tingut sempre sort a racons, algun cop tindrem un ensurt fort, i ja sabem el problema i no podrem dir que la culpa és del conductor de fora.

    Respondre
  • #12 sort
    (09/01/18 18:15)

    Sort q va quedar aturat dalt, arriba a baixar sense cadenas i no se

    Respondre
  • #11 Ando
    (09/01/18 14:50)

    Lo important és que no va passar res greu dintre del que podia haver passat. Si serveix de lliçó, tothom guanya. 

    Respondre
  • #10 The Observer
    (09/01/18 14:19)

    Mitjans de novembre, un dissabte a la tarda amb un sol radiant. Em para la policia a Escaldes i concretament a la zona de Caldea per verificar si porto rodes de neu o cadenes. Els hi dic que no i els informo de que tinc un altre cotxe degudament equipat i la meva dona un altre i que aquest l'utilitzo per viatjar i el dia que neva el deixo al garatge. Em fan la moral i em deixen marxar perdonant-me la vida.
    Que feien el dia de la nevada, no els vaig veure?

    Respondre
  • #9 Ciutadà
    (09/01/18 14:16)

    Si home, a partir d'ara trucaran a cada usuari de vehicle de 4 rodes per informar-lo de que té que posar cadenes i també quan les ha de treure. Quins pebrots, detenir els conductors per exposar la seguretat dels menors.

    Respondre
  • #8 Ciutadà
    (09/01/18 11:29)

  • #7 Ciutadà
    (09/01/18 11:29)

    I a Canillo també informaven de la necessitat de dur equipaments...

    Respondre
  • #6 Ciutadà
    (09/01/18 11:28)

    A la sortida d'Encamp el panell lluminós ja informava de la necessitat de dur equipamemts!!!!

    Respondre
  • #5 carlo
    (09/01/18 10:22)

    Bon dia. Te pebrots la cosa. Ningú l´hi va dir. Quin perill de xofer. Un inconscient. Serà que no hi ha panells informatius al país on es recomana l´us d´equipaments. Estaria esperant una carta certificada on l´hi digues que tenia que possar cadenes.
    El que passa que feia fred, mal temps, etc... i no volia possar les cadenes. O igual es que no sap.
    Xofer professional, una sanció exemplar i retirada de permis.

    Respondre
  • #4 Dc
    (09/01/18 08:45)

    A sobre, baixaba. Diu que no estava informat pero venie de una zona encafa pitjor...

    Respondre
Veure’n més
13
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts