Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Sistema financer

El conflicte català afavoreix la banca

Cinca admet que pot propiciar l’arribada de dipòsits. L’ABA incrementa un 1,5% els recursos gestionats del gener al setembre
El ministre de Finances, Jordi Cinca, va admetre ahir que el conflicte polític entre Catalunya i Espanya pot propiciar l’arribada de dipòsits bancaris a Andorra. “Els diners són els primers que es mouen en situacions convulses per tal de trobar algun refugi segur”, va indicar Cinca, que hi va afegir que aquests dipòsits “seran ben rebuts”, per matisar que tots han d’estar sotmesos a la normativa vigent de transparència. Ho va indicar en resposta a una pregunta d’un assistent a la sessió del matí de l’Andorran Financial Summit, que es va celebrar en un cèntric hotel d’Andorra la Vella. També
  • #8 Quants trolls!
    (28/10/17 02:52)

    Sento fàstic de tants trolls espanyolistes disfressats d'andorrans. Mal adaptats, nostàlgics d'imperis, superbs, són els mateixos que aprofiten qualsevol ocasió per criticar el nostre país, el que els dona de menjar!!!

    Respondre
  • #7 Haya paz
    (28/10/17 00:22)

    kate va dir..
    Haya paz.... trankilos todos... vaya tela.... q nuestra convivencia no se vea afectada aqui... sigamos conviviendo como hasta ahora... todos trankilitos y mantengamos la calma... por favor evitamos comentarios incendiarios de cualquiera de las partes... y en los trabajos basta ya de hablar de politica...

    Respondre
  • #6 Ohh
    (27/10/17 21:12)

    Cinca, mes pero callar que per parlar. Parlem de tot? Parlem de la veritat?

    Respondre
  • #5 kate
    (27/10/17 20:47)

    Johan va dir..
    Us atreviu a dir covardos a gent que vota amb sobres per amences i represalies? 
    I ho dieu vosaltres desde l'anonimat?
    jajajajaja
    que valents sou, no?
    visca catalunya!

    Respondre
  • #4 Visca Catalunya
    (27/10/17 19:25)

    Si, així ho dic ben alt. Visca Catalunya amb respecte a la Constitució i a la resta d'Espanya. Repudio els separatistes, els anti sistema, els impresentables dela CUP i els covards que han declarat la independència, pixant-se damunt de molts catalans que també se senten espanyols. Visca Catalunya i viva España.

    Respondre
  • #3 Johan
    (27/10/17 18:27)

    Andorra s'ha de posicionar ja. Mostrar públicament el suport al govern d'Espanya i repudiar als covardos que voten independència sense donar la cara. La majoria del volgut poble català no és mereix aquests governants.

    Respondre
  • #2 Clara
    (27/10/17 11:07)

    Malditos gestores de la Bpa. Qué la vida os castigue con lo que no os castigará la justicia.

    Respondre
  • #1 cristina Maverika
    (27/10/17 10:09)

    Ostres, si ho Diu el Barroso, que es un dels ganduls promotors del ultracontrol de la UE, li haurem de fer cas!!!!!
    La cara del Banquer amb una llum d'esperança, ja ja ja     a veure si s´ho creu algu i acaben poguen vendre!

    Respondre
8
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts