Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
política

La CUP s'oposa a importar residus catalans a Andorra

Actualitzada 08/01/2017 a les 06:36
La Candidatura d’Unitat Popular (CUP) rebutja l’acord que van tancar dijous el Govern i l’Agència de Residus de Catalunya (ARC) per a la importació de 10.000 tones de deixalles anuals de l’Alt Urgell i la Cerdanya per valoritzar-les al centre de tractament de residus de la Comella. L’organització considera que “la incineració no és una alternativa sostenible per a la gestió de residus” i denuncia que darrere d’aquest acord hi ha “interessos polítics i econòmics”. La formació considera que “portar residus a Andorra per tal d’incinerar-los reduirà la despesa del govern català pel que fa a la inversió en la seva gestió sostenible a les comarques pirinenques limítrofes i, de retruc, contribuirà a fer pujar el cost de recollida entre el veïnatge”. A més, segons la CUP, l’acord “va en contra la directiva de residus i del Precat-20”.
Etiquetes
  • #10 Que borde era mi valle
    (08/01/17 18:20)

    Andosin va dir..
    Feixisme??quina forma d ' utilizar aquesta paraula de manera tant lliugera.Ho dius per l incineració??

    Respondre
  • #9 Andosin
    (08/01/17 15:13)

  • #8 indignada
    (08/01/17 15:04)

    REFERENDUM ja ja ja !!Els valents que no deixin entrar cap camion amb deixalles!!!

    Respondre
  • #7 Joan
    (08/01/17 12:08)

  • #6 josep
    (08/01/17 11:44)

    carmen sanchez va dir..
    vaja, ni idea, gràcies pel teu comentari sobre la gestió dels residus. En un acord transfronterer es possible que, igual que aqui, hi hagi veus dissonants; i que aquestes veus van en la mateixa linia que la majoria de comentaris que s'han fet aqui, amb el matís de la sostenibilitat i de la corruptela. I sobre els efectes a la salut col.lectiva no només incidirà sobre els càncers, sinó sobre altres malaties: ictus i les relacionades amb els disruptors endocrins

    Respondre
  • #5 Eduard
    (08/01/17 11:28)

    carmen sanchez va dir..
    Gent preuCUPada per la salut i mediambient que això no té fronteres

    Respondre
  • #4 Lander
    (08/01/17 11:07)

    Som la veu d'Espanya, súbdits i vassalls del nostre nou regne.Aquest assumpte de salut nacional s'hauria de debatre en 'un referèndum, això seria possible si la democràcia no estigués segrestada.

    Respondre
  • #3 carmen sanchez
    (08/01/17 10:34)

    quienes son estos de la CUP ?

    Respondre
  • #2 GDR
    (08/01/17 10:24)

    podem dir el que volem perquè el govern, no escolta ningú ! Estic segur que darrera d´aixó, hi ha corrupció ! Arreu del món hi han moltes persones i molts grups que baixen al carrer perqué están farts de les actuacións polítiques ! potser que aquí també caldría fer-ho, perqué cada día més, la gent estan tips de les actuacions que veiem ! 

    Respondre
  • #1 Que'ls bombin !!!
    (08/01/17 09:38)

    A vosaltres us sembla que em d'estar pendents de que diu un partit foraster i que això sigui un titular nacional ?  Us imagineu el govern francès preocupat per una opinió de SDP o UL ?    A part, de que les escombreries que se les portin a casa seva i Andorra ha de tenir l'obcessió de ser tant com possible autosuficient, per no tenir que firmar-ho tot sense ni mirar el que firmem.

    Respondre
10
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts