EMPRESA
La Unió Hotelera signa un acord per reforçar la seguretat laboral

Un establiment hoteler.
La Unió Hotelera d’Andorra (UHA) ha formalitzat un conveni de col·laboració amb Mutuand, entitat especialitzada en seguretat i salut en el treball, amb l’objectiu de reforçar el marc de compliment normatiu, la seguretat jurídica i l’eficiència operativa del sector de l’hoteleria i la restauració a Andorra.
Aquest acord s’inscriu en una visió estratègica compartida orientada a consolidar una cultura preventiva sòlida dins el sector, entenent la seguretat i salut laboral no tan sols com una obligació legal, sinó com un pilar fonamental de qualitat, responsabilitat empresarial i sostenibilitat econòmica.
La col·laboració permetrà desplegar accions conjuntes de sensibilització, formació i assessorament tècnic especialitzat, adaptades a la realitat específica dels establiments hotelers i de restauració del país. L’objectiu és facilitar eines pràctiques i criteri tècnic que ajudin les empreses a integrar la normativa vigent en la seva gestió quotidiana, garantint-ne una aplicació efectiva i alineada amb les exigències legals.
Amb la formalització d’aquest conveni, la UHA explica en un comunicat que referma el seu compromís com a associació d’acompanyar el sector en els seus reptes normatius i operatius, promovent aliances estratègiques que aportin valor real, reforcin la professionalització de les empreses i contribueixin a enfortir el posicionament del sector.