SUCCESSOS

La policia investiga l'incendi a Aixirivall que va calcinar tres cotxes ahir a la nit

Sis efectius dels bombers i dos vehicles es van desplaçar al lloc dels fets

Els vehicles calcinats a Aixirivall

Rúben Lemos
Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

La policia ha obert una investigació per esclarir les causes de l'incendi declarat ahir al vespre a Aixirivall i que va afectar tres vehicles, que van quedar pràcticament calcinats a conseqüència de les flames. L’avís al cos de bombers es va rebre cap a les 20.00 hores, per alertar que dos cotxes cremaven a la zona, segons ha informat el cap de guàrdia. L’incident no va provocar danys personals i es va saldar únicament amb afectacions materials als turismes.

En arribar al lloc dels fets, els efectius del cos de bombers van trobar que, a banda dels dos vehicles que ja estaven en flames, un tercer turisme començava també a cremar-se per la radiació i un quart vehicle va poder ser retirat de la zona abans de ser afectat pel foc, ha explicat el cap de guàrdia del cos d'extinció. Els bombers s’hi van desplaçar fins Aixirivall amb sis efectius amb dos vehicles, entre els quals un camió d’autobomba, que van treballar per controlar i extingir l’incendi amb la màxima rapidesa possible.

Els vehicles calcinats a Aixirivall.

El cap de guàrdia ha indicat que l'incendi va afectar una tanca de fusta que delimita l'aparcament on estaven els tres vehicles que es van cremar i també uns matolls del darrere de la zona d'estacionament d'Aixirivall. L’operatiu, segons van les mateixes fonts, es va allargar aproximadament una hora, durant la qual la zona va quedar sota la supervisió dels serveis d’emergència. També s’hi van desplaçar efectius de la policia i agents de circulació, que van col·laborar en les tasques de seguretat i regulació del trànsit per garantir l’accés dels equips i minimitzar les possibles afectacions viàries.

Al tancament d’aquesta edició no havien transcendit més detalls sobre les causes que haurien originat el foc.

tracking