SUCCESSOS
Mor un taxista després de patir un infart mentre conduïa

Les retencions que va provocar l’accident.
Un taxista de 65 anys va morir ahir després de patir un infart mentre conduïa a l’altura de Grau Roig, segons van informar fonts oficials. Els fets van tenir lloc cap a les 13.45 hores, quan l’home va sofrir l’episodi cardíac i va perdre el control del vehicle.
Fins al punt de l’incident s’hi van desplaçar efectius del Servei d’Urgències Mèdiques i del cos de bombers, que el van atendre in situ abans de traslladar-lo en helicòpter a l’hospital Nostra Senyora de Meritxell. Malgrat la intervenció sanitària, no es va poder fer res per salvar-li la vida.
L’incident va provocar afectacions al trànsit en ambdós sentits de la marxa a la carretera CG-2. A més, al migdia també es va registrar circulació densa a l’entrada d’Encamp en direcció sud.