Successos

Evacuat l'edifici administratiu de Govern per una fuita de gas d'una màquina de climatització

Els bombers han rebut l'avís perquè sortia fum de la primera planta

Evacuació de l'edifici administratiu de Govern per una fuita de gas d'una màquina de climatització
Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Tot el personal de l'edifici administratiu de Govern del carrer Prat de la Creu d'Andorra la Vella ha estat evacuat poc despres de les 10 hores del matí en saltar una alarma. Els bombers amb un vehicle escala i un camió d'extinció han arribat poc minuts després a l'edifici i han estat investigant el que ha succeït. 

El cap de guàrdia del cos d'extinció, Lluís Soldevila, ha explicat que han rebut un avís perquè sortia fum de la primera planta de l'edifici i s'hi han desplaçat amb tres dotacions de bombers. Els agents han descobert que hi havia "una petita fuita al circuit de la climatització per un gas" que serveix per al procés de treball de les màquines. Soldevila ha indicat que es tracta "d'un gas inflamable i explosiu en molt altes concentracions, i en aquest cas la fuita ha estat petita".

Efectius de bombers entrant a l'edifici administratiu de Govern a Prat de la Creu

Efectius de bombers entrant a l'edifici administratiu de Govern a Prat de la CreuFernando Galindo

La normalitat s'ha recuperat parcialment en menys d'una hora i han pogut tornar al lloc de treball els evacuats de la segona i tercera planta, segons ha explicat el cap de guàrdia. Minuts després s'ha autoritzat l'entrada a la planta baixa, al servei de Tràmits. Lluís Soldevila, ha indicat que per poder permetre el retorn a la primera planta caldrà fer unes petites obres al tub afectat i els bombers estan acabant de reparar la fuita de gas.

El personal evacuat de l'edifici administratiu de Govern està esperant a la plaça Lídia Armengol

El personal evacuat de l'edifici administratiu de Govern està esperant a la plaça Lídia ArmengolFernando Galindo

La sortida de totes les persones que treballen a l'edifici s'ha fet "per precaució", segons han explicat alguns dels evacuats, i de manera ordenada en saltar l'alarma per la presència de fum. El personal de Govern i ciutadans que estaven al servei de Tràmits han estat esperant a la plaça Lídia Armengol fins que s'ha autoritzat el retorn. 

Un vehicle de la policia a l'exterior de l'edifici administratiu de Govern durant l'evacuació

Un vehicle de la policia a l'exterior de l'edifici administratiu de Govern durant l'evacuacióFernando Galindo

Els agents del servei de circulació d'Andorra la Vella han estat regulant el trànsit a la zona per permetre treballar als serveis d'emergència. 

Ciutadans esperant a l'exterior de l'edifici administratiu de Govern durant l'evacuació d'aquest matí

Ciutadans esperant a l'exterior de l'edifici administratiu de Govern durant l'evacuació d'aquest matíFernando Galindo

Notícia pendent d'ampliació

tracking