Mobilitat
Retencions des de la sortida de Sant Julià fins a la frontera amb Espanya
Les cues s'estan produint per la baixada d'esquiadors de les pistes

Retencions des de la sortida de Sant Julià fins a la frontera amb Espanya.
L'afluència de turistes ha provocat problemes de trànsit aquest matí i les complicacions es tornen a repetir aquesta tarda. Mobilitat informa que hi ha retencions des de la sortida de Sant Julià fins travessada la duana de la Farga de Moles. Fins a les vuit del vespre també s'han produït cues al centre d'Andorra la Vella i a la General 2 a Canillo i a Encamp en sentid sud i a la General 4 d'entrada a la Massana també en sentit sud.
Les retencions del matí s'han concentrat a Encamp i la Massana per accedir a les pistes i fins a les 12 del migdia també a Sant Julià per l'arribada de visitants des d'Espanya, segons ha informat el servei de Mobilitat. Les cues a la CG4 a la Massana començaven a Sispony i afectaven també el centre de la parròquia, mentre que a Encamp donaven inici a l'entrada de la parròquia i s'allargaven fins a la sortida.

Cues al centre del Principat per l'arribada de visitants
La Nacional 145 d'accés a Andorra des de la Seu també ha patit trànsit dens durant el matí des d'Anserall i els problemes finalitzaven una vegada travessada la frontera del riu Runer.