ENQUESTA

FEDA revalida el 8 en satisfacció dels usuaris i reforcen la seva confiança

La central de Feda

La central de FedaFernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Els clients de FEDA han revalidat la seva satisfacció amb l’empresa aquest any, mantenint la puntuació global de 8 sobre 10, la mateixa que a l’exercici anterior. 

Els aspectes millor valorats pels usuaris han estat l’atenció del personal, la competència professional i la capacitat per resoldre incidències. 

En canvi, la política de preus i les tarifes continuen com els punts més dèbils, tot i que mostren una lleu millora respecte al 2024.

Segons l’enquesta, una part important dels clients també destaca favorablement la gestió de la darrera apagada a Espanya, atès que a Andorra es va resoldre ràpidament gràcies a les connexions elèctriques amb França.

Un altre estudi elaborat per l’empresa Hamilton Tàctica, basat en en més de 650 enquestes, destaca que la ràpida resposta de FEDA durant l’última apagada a Espanya reforça la confiança dels clients en el servei.

tracking