Successos

Por per les agressions d'una banda de menors a Escaldes i Encamp

La policia té constància de diversos apallissaments a adolescents

Dos agents de la policia, en una imatge d’arxiu.

Dos agents de la policia, en una imatge d’arxiu.Fernando Galindo

Joan Ramon Baiges
Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Un grup de menors ha generat por i temor a Escaldes i Encamp per les agressions a adolescents. La banda anomenada 'Los 44' es dedica a agafar víctimes menors d'edat a l'atzar a les quals apallissa i humilia i graven les imatges, segons ha explicat la policia. El cos de seguretat ha indicat que té constància de diversos apallissaments i que ha rebut una denúncia per l'agressió a una menor a Encamp. La noia hauria patit el trencament de la melsa a causa dels cops que va rebre, segons ha pogut saber el Diari. Els agressors porten pistoles d'aire comprimit. 

La policia ha destacat que dona prioritat absoluta a la identificació d'aquests menors i fa una crida a pares i professors perquè comuniquin qualsevol sospita que aporti informació sobre aquesta banda. El cos de seguretat està treballant en col·laboració amb els serveis de circulació d'Encamp i Escaldes per controlar als autors de les agressions.

L'existència de la banda ha estat fet pública per la presidenta de l'Associació per a la Defensa del Jovent en Risc d’Andorra (ADJRA), Sandra Cano, en una entrevista a RNA.

Notícia pendent d'ampliació

tracking