Cultura

Conveni per promocionar els autors andorrans a l'exterior

L'acord amb la institució de les Lletres Catalanes també contempla organitzar activitats de promoció cultural

El director del departament de Promoció Cultural, Joan-Marc Joval, i el director de la institució de les Lletres Catalanes, Eduard Escoffet, en la signatura de l'acord.

El director del departament de Promoció Cultural, Joan-Marc Joval, i el director de la institució de les Lletres Catalanes, Eduard Escoffet, en la signatura de l'acord.SFGA

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

El ministeri de Cultura ha signat un conveni de col·laboració amb la institució de les Lletres Catalanes amb l'objectiu de contribuir a la promoció dels autors andorrans fora de les fronteres del Principat. L'acord també té com a finalitat desenvolupar programes de cooperació amb institucions i entitats per al foment i la difusió culturals, així com organitzar activitats de promoció, tant nacionalment com internacional. 

L'acord ha estat signat aquest matí a Encamp pel director del departament de Promoció Cultural, Joan-Marc Joval, i pel director de la institució de les Lletres Catalanes, Eduard Escoffet.

tracking