Una 'Bella dorment' reinterpretada

La programació cultural infantil encampadana va portar ahir a escena el musical La bella dorment. Una reinterpretació del conte clàssic obra de Charles Perrault de la companyia Trencadís Produccions que van gaudir i va sorprendre uns 300 espectadors.

La bella dorment

La bella dormentANA / M. R.

Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Unes encantadores fades i un cavall molt original anomenat Orgullós van captivar el públic d’Encamp ahir a la tarda durant el musical La Bella Dorment, de Trencadís Produccions. Un musical infantil que va tenir lloc a la sala de festes del Complex Esportiu i Sociocultural encampadà, que va reunir unes 300 persones. No van ser pocs els encampadans que van gaudir d’aquesta reinterpretació del clàssic conte francès recollit per Charles Perrault, que va inspirar una de les grans pel·lícules d’animació de Disney. L’obra, amb algunes modernitzacions i una posada en escena de somni, va sorprendre tots els espectadors. L’espectacle s’emmarca en la programació cultural adreçada als més petits del comú d’Encamp.

Un moment de l’obra.

Un moment de l’obra.AGÈNCIES

La productora de teatre musical per a tota la família Trencadís Produccions va néixer el 2013 amb una clara vocació de creació de nous públics, entre els més petits, mitjançant el teatre musical. Sota la direcció de Jose Tomàs Chàfer i amb textos i lletres de Josep Mollà, Trencadís encara el seu desè aniversari amb una trajectòria que ja suma, entre altres guardons, set estrenes, quatre premis dels Premis del Teatre Musical, divuit guardons dels Premis BroadwayWorld Spain, un reconeixement dels Premis Teatre de Rojas de Toledo, quatre recomanacions per la Xarxa Nacional de Teatres i una candidatura als Premis Max.

tracking