Estadística
Les importacions de béns al gener s'enfilen fins als 152,13 milions d'euros
Els darrers 12 mesos les adquisicions han tingut un valor de 1.846,28 milions d’euros

Un camió transportant mercaderia
Les importacions de béns durant el mes de gener de 2025 van sumar 152,13 milions d'euros, ´xifra que suposa un augment del 5,4% respecte al mes de gener del 2024. Destaquen amb una variació percentual i absoluta positiva els grups transport, amb un 16,9%; alimentació, amb un 9,6%; farmàcia-perfumeria, amb un +17,3%, electrònica, amb un 18,7%; industrial, amb un 11,4% i vestit i calçat, amb un 14,1%. Per contra va marcar un descens el grup energia, amb un 33,5%.
Precisament, sense el capítol energia, la variació percentual de les importacions és d'un +10,2%. Pel que fa a les exportacions de béns, han sumat 12,93 milions d'euros, amb un descens del 15,9% respecte al mateix mes de l'any anterior.
Pel que fa a l'acumulat dels darrers 12 mesos, les importacions han tingut un valor de1.846,28 milions d'euros, xifra que suposa un creixement del 0,1%, respecte l'acumulat del període anterior. Sense el capítol energia, les importacions representen un augment de l'1,6%. Pel que fa a les exportacions han tingut un valor de 193,09 milions d'euros, que registra una baixada del 19%.