Meteorologia
Les aurores boreals es tornen a deixar veure a Andorra
El fenomen meteorològic es va poder contemplar ahir a la nit

L'aurora boreal vista des de la Massana
Les aurores boreals, el fenomen meteorològic on el cel s'il·lumina de diferents colors i que està associat als països del nord d'Europa, es va poder presenciar ahir a la nit, per segona vegada aquest any, al Principat. El cel parcialment serè, juntament amb una nit estrellada, van fer el gust dels aficionats a la meteorologia i als espectadors que contemplaven aquest fenomen rarament vist al nostre país.

L'aurora boreal tenyint de rosa el cel del Principat
El fenòmen meteorològic advers es va veure des de diferents punts del Principat, amb un color rosat molt vistós i clar. Des de la Massana i la Cortinada es van poder observar amb molta claredat.

El fenòmen meteorològic vist des de la Cortinada
Les aurores boreals apareixen pel vent solar i el camp magnètic de la Terra i generen uns efectes lumínics en forma d’arc i de color rosa que tenyeixen el cel i fan les delicies dels aficionats a contemplar-lo. El mateix fenomen es va poder veure el maig d'aquest any, on, igual que aquesta vegada, diverses persones van poder contemplar el cel rosat a altes hores de la nit. Fet que es podria tornar a repetir aquest cap de setmana.