Telecomunicacions

El 'branding' a les jornades d'empresa d'Andorra Telecom

Un exdirectiu de Coca-Cola i el director de màrqueting de Grandvalira han explicat la seva experiència

Javier Sanchez durant la presentacióG.D

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Andorra Telecom ha celebrat avui les jornades anuals d’empresa dedicades aquest any al 'branding', ‘Marques que sedueixen, marques que venen’. Segons el director de màrqueting d'Andorra Telecom i impulsor de l'esdeveniment, Carles Casadevall, es tracta de “fer marca”. Les jornades pretenen reflexionar sobre diferents visions empresarials i donar eines a les empreses del país per orientar la seva comunicació. En l'edició d'enguany han intervingut l'exvicepresident de màrqueting global de Coca-Cola, Javier Sánchez, i el director de màrqueting de Grandvalira Resorts, David Ledesma, que han explicat les seves experiències i han plantejat alguns dels reptes als quals han de fer front els negocis.

Algunes de les conclusions dels ponents són la digitalització i les noves formes de comunicació que han permès abaratir costos i arribar a un públic més acotat. Segons Ledesma, permet més anàlisi de dades i doncs arribar “més fàcilment” al comprador. En aquest sentit, ha ressaltat els mitjans digitals i propis com una oportunitat de negoci que “s’ha d’anar construint poc a poc”. Per la seva banda, l’exdirectiu de Coca-Cola, ha fet èmfasi en la imatge d’una empresa com atractiu “clau” pels clients. Segons ell, una marca “és molt més que un negoci, són valors i emocions”.

Les jornades també han posat l’accent en els reptes als quals les empreses han de fer front, com ara, la conservació del medi ambient. En aquest sentit, Sánchez ha tractat la sostenibilitat com aspecte essencial per les empreses i ha assegurat que “totes tenen part de responsabilitat”.

Les jornades són un punt de debat i reflexió amb l’objectiu “d’inspirar i ajudar” als petits empresaris per facilitar eines de treball, segons Ledesma. Per la seva part, Casadevall ha valorat positivament la rebuda de l’acte amb 180 assistents, “un rècord d’inscrits”, segons ha assegurat.

tracking