Presó per als dos joves que van intentar robar un home

Una sala de la seu de la Justícia.

Una sala de la seu de la Justícia.Fernando Galindo

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Els dos joves, de 26 i 18 anys, que van intentar robar un home al maig hauran de complir una pena ferma de dos anys i mig i un any de presó, respectivament. Al segon se li aplica un atenuant per ser menor de 21 anys. Així mateix, el Tribunal de Corts els imposa seguir un tractament psiquiàtric i de desintoxicació a la unitat de conductes addictives durant un màxim de quatre anys.

Els fets van succeir el mes de maig a la nit. La víctima esperava un company per anar a treballar i els dos joves la van assaltar per, suposadament, robar-li el mòbil i la cartera. La víctima també va assegurar que un dels assaltants el va amenaçar amb una navalla i, tot i que el jove al·legava que es tractava d’un pal de gelat que tenia guardat a la butxaca, el Tribunal de Corts dona per feta la utilització de l’arma.

Els dos joves tampoc no poden entrar en contacte amb la víctima i se’ls condemna a ar­rest nocturn condicional –de dos mesos i un mes, respectivament– pel consum d’haixix.

tracking