PROJECTE ANDORRA 2027

'Ja és hora de tornar a encendre les estrelles', la candidatura dels Mundials d'esquí 2027

La campanya, que s'ha presentat avui a la Farga Rossell, vol mostrar la unió d'un país i un projecte conjunt per poder ser la seu de l'esdeveniment

Públic a les proves de la Copa del Món a SoldeuFernando Galindo

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

La ministra de Cultura i Esports, Sílvia Riva, el director general del projecte de la candidatura dels Campionats del Món d’esquí alpí Andorra 2027, David Hidalgo, i la directora de màrqueting, Elisabeth Pérez han presentat la campanya de comunicació en la qual es donarà a conèixer, a Andorra però també als països de l’entorn, els grans eixos de la candidatura del país al campionat, segons informen en un comunicat. L'acte s'ha celebrat a la Farga Rossell a la Massana i sota el lema de ‘Ja és hora de tornar a encendre les estrelles’, la campanya vol estendre el missatge que el país té davant l’oportunitat d’afrontar un projecte conjunt que il·lusiona i que, tot i el període complicat per la pandèmia, les estrelles esportives tornin a brillar.

La campanya vol situar el país com a seu referent de l'esquí alpí i del turisme de neu, així com plasmar un missatge d'unió i ajudar a donar un impuls a les empreses nacionals del país amb les quals s'ha desenvolupat conjuntament.També els seus protagonistes són andorrans i mostren el passat, present i futur de l’esquí nacional i de l’esquí adaptat. L'objectiu és aconseguir la seva promoció i consolidació amb la vista posada al mes de maig quan la Federació Internacional d'Esquí (FIS) anunciarà quina serà la seu de l'esdeveniment.

D'altra banda, des de la mateixa campanya afirmen que es volen reforçar els principals valors de la candidatura com són la promoció de l’esquí alpí, la salut, la sostenibilitat, l’accessibilitat i l’excel·lència. Per això el projecte contempla l'ús extensiu de les energies renovables,la promoció del transport públic, la reducció del malbaratament alimentari i la construcció d’infraestructures temporals per reduir l’impacte visual.

La campanya s’ha posat en marxa a través dels mitjans de comunicació i les xarxes socials aquest mateix dimecres, tant al país com als mercats de proximitat (Espanya, França i Portugal) i també es donarà a conèixer digitalment a mercats europeus com Irlanda, el Regne Unit, Suïssa, Alemanya, Dinamarca, Noruega, Suècia i Finlàndia.

El director general de la candidatura Andorra 2027, David

Hidalgo, ha volgut recordar que “el pressupost per organitzar els Campionats del Món prové dels drets de màrqueting i de televisió de la FIS”, especificant que si Andorra esdevé la seu escollida, no suposarà cap cost públic per al país.

tracking