El fons hoteler d'Andbank adquireix l'Hotel San Fermín de Benalmádena

Aquesta serà la primera compra d'Atalaya dins d'un projecte que li portarà a estructurar inversions en el mercat hoteler nacional per més de 160 milions d'euros

El projecte de reforma de l'hotel inclou la renovació integral de totes les habitacions i la modernització de la seva façana

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Atalaya, el projecte d'inversió en hotels de vacances a Espanya, liderat per Andbank, Navis Capital i THB Hotels, ha dut a terme la sevaprimera adquisició mitjançant la compra de l'Hotel Sant Fermín (Benalmádena) en el qual durà a terme una reforma integral de prop de 5 milions d'euros, segons informa l'entitat bancària en un comunicat.

Aquesta és la primera transacció que s'emmarca en l'estratègia d'inversió del projecte Atalaya, que té previst dur a terme inversions per més de 160 milions d'euros en actius hotelers de tipus vacacional, de categoria de 3 i 4 estrelles, amb més de 150 habitacions i situats en les destinacions turístiques espanyoles més destacades.L'hotel, segons informa Andbank, serà gestionat per THB Hotels, soci de referència per a la gestió dels hotels del projecte Atalaya, que suma 17 actius en gestió a les Balears, les Canàries i la Costa del Sol. La gestió de THB Hotels permetrà el reposicionament de l'actiu gràcies a la seva experiència en la comercialització internacional i en l'estricte control de costos.

El projecte bàsic de reforma de l'hotel inclou la renovació integral de totes les habitacions i la modernització de la seva façana. També s'invertirà en les zones verdes del complex afegint una làmina d'aigües per a crear una àrea de relaxació exterior i es milloraran les instal·lacions esportives amb la dotació d'un nou gimnàs.

El llançament del projecte Atalaya s'emmarca en l'estratègia d’Andbank España de plantejar als seus clients oportunitats d'inversió en projectes d'economia real que permeten diversificar les carteres i obtenir rendibilitats de manera descorrelacionada amb els mercats, segons informa l'entitat. En aquest sentit, va tancar el 2020 amb més de 1.000 milions d'euros de clientsinvertits en aquesta mena de productes.

tracking