La policia dona per fet que els violadors han fugit

Els dos homes serien d’origen colombià i van violar i agredir brutalment la víctima

La policia dona per fet que els violadors han fugit

La policia dona per fet que els violadors han fugitFernando Galindo

Joan Ramon Baiges
Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

El cas de la violació i agressió que va patir una dona dimarts continua ple d’interrogants. La víctima, que està ingressada a la planta de salut mental de l’hospital, va acceptar ahir al matí declarar davant els policies, però segons fonts properes al cas es mostra reticent a identificar els delinqüents, que serien de nacionalitat colombiana.

La policia dona per fet que els dos homes no viuen a Andorra i van tenir temps de fugir del país des del moment que van abandonar el domicili de la víctima, a qui van violar i agredir de forma salvatge i van deixar lligada. La dona té un visible cop a la cara dels molts cops que va rebre. La policia intentava saber ahir si la relació sexual va ser consentida al principi i després la víctima va canviar de parer i va ser objecte de la ira dels delinqüents, o bé si es tracta d’una revenja. Sigui quin sigui el motiu no eximeix de culpa els autors de la brutal agressió a una dona que passava per un moment delicat pel qual està en tractament, segons fonts properes al seu entorn d’amistats.

La denúncia a la policia es va tramitar dimarts a les 20 hores. La dona va ingressar a urgències i dimecres al matí va ser traslladada a la quarta planta del centre hospitalari, on està recuperant-se d’un estat de xoc que no va permetre-li declarar. Els investigadors treballen amb la hipòtesi que els homes no eren desconeguts i que van accedir al domicili sense problemes. A partir d’aquí es fa difícil desvelar què va passar. Al principi la dona no va voler identificar els agressors i ahir la policia no va voler afegir cap detall per donar força a la versió oficial. La dona viu en un edifici situat a Santa Coloma.

tracking