48218.jpg

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Els compradors que passejaven ahir a la tarda pel centre comercial Illa Carlemany es van quedar aturats en sentir la música. Una catifa vermella i els focus que la il·luminaven a la segona planta deixaven entreveure que alguna cosa relacionada amb la moda hi havia d’haver. I així era. Cop de vista amunt i un darrere l’altre els catorze models que van participar en la desfilada es movien pel passadís de la tercera planta, entre el públic, per baixar fins a la passarel·la instal·lada al segon pis. I, per acabar, excursió fins a la planta baixa i nou posat en una segona catifa vermella. Tercera edició de l’Illa Color Fest, l’esdeveniment que serveix als establiments del centre comercial per presentar la col·lecció de primavera-estiu. Ahir era el torn dels models professionals, entre els quals tres andorranes. Dues de tan conegudes com l’esquiadora Sissi Hinter­reitner o la bloguera Andrea Francisco. Precisament, Francisco destacava tan bon punt acabar la primera passada que ja tocava apostar per la gent de casa. “Calia donar més oportunitats a la gent d’aquí. Quan es fan coses petites et criden, però amb esdeveniments una mica més grans de seguida es busca la gent de fora”, va admetre. Té 26 anys i en fa 8 que compagina la seva feina amb el món de la moda, que l’apassiona. I des de dos vessants: com a bloguera i com a model ocasional. “Ara estic més centrada en el blog i la veritat és que és molt complicat viure d’això. Fins i tot els models que hi ha aquí que són de fora, la majoria tenen una altra feina”, va explicar. I poques preguntes més. La feina la cridava. Calia tornar-se a canviar perquè tocava desfilada cada hora. Fins a cinc passades en tota la tarda. “Volem que sigui la festa de la moda”, va afirmar el responsable de màrqueting d’Illa Carlemany, Andreu Invernon. I com a novetat, aquest any s’ha volgut comptar també amb models no professionals. Avui i el cap de setmana que ve es podran veure infants i joves que han passat un càsting mostrant les peces de la nova temporada. “Vam pensar que era una bona manera d’implicar la gent del país i que hi pugui participar gent normal, del carrer”, va indicar. De cara als compradors també hi havia una zona on treballadores de les perfumeries Júlia maquillaven de manera gratuïta. “Els fem un petit toc, perquè es trobin més bé i vegin que amb quatre pinzellades et pots posar igual de guapa que una model”, va afirmar una de les maquilladores, Maribel Cortés.

tracking