Andrés Merino

“L'experiència dels assistents al fòrum ha estat espectacular”

És llicenciat en turisme i té un postgrau en direcció d’empreses turístiques. Va començar l’experiència professional en hotels dedicant-se a la direcció de vendes. I molt enfocat al segment del turisme de reunions. Després de deu anys va decidir emprendre.

Andrés Merino

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

En què consisteix Global MICE Forums?

Som una organització que gestiona trobades entre oferta i demanda del sector del turisme MICE, és a dir, el sector del turisme de reunions i esdeveniments corporatius.

Per què ha escollit Andorra aquesta vegada?

Per primera vegada hem decidit venir a Andorra impulsats per Grandvalira, que ha estat el gran promotor d’aquest esdeveniment. Les persones que porten el producte MICE de Grandavalira ja havien assistit a diverses edicions amb nosaltres anteriorment i des de fa temps han apostat per portar la trobada al Principat.

Com han anat les sessions de treball?

Les cites cara a cara entre comprador i venedor s’han desenvolupat a l’Andorra Park Hotel. Sessions preestablertes amb antelació sobre la base del mutu interès entre compradors i venedors. De 22 a 24 cites per participant amb el comprador o el venedor de la seva elecció. Són molt dinàmiques, amb 14 minuts de duració cadascuna, d’aquesta manera s’aprofita al màxim el temps.

Quin és l’objectiu?

Que es generi negoci entre aquestes empreses organitzadores d’esdeveniments, agències i els proveïdors assistents d’Espanya, Portugal i Andorra.

Com s’ha desenvolupat la part d’oci?

L’experiència que han viscut els assistents ha estat espectacular. Molts s’han sorprès en conèixer la quantitat de recursos tan diferents i originals que presenta el país per a esdeveniments corporatius. Hem estat a l’Abarset i a l’estació de Grau Roig per fer multiactivitats a la neu.

Què aconsegueixen els proveïdors amb aquest esdeveniment?

Presentar la seva oferta davant selectes compradors de reunions que són majoritàriament agències especialitzades en aquest turisme de reunions i esdeveniments. I tractar de tancar acords, que moltes vegades es tanquen in situ i d’altres a mitjà o llarg termini.

I els compradors?

Conèixer una oferta molt variada de proveïdors de tota mena que els poden ajudar a aconseguir organitzar el seu esdeveniment, des d’hotels, centres de convencions, empreses de producció audiovisual, de transports, etc.

És la primera vegada que se celebra una edició a l’hivern en un destí de muntanya.

És el primer cop en un destí de neu i ha resultat un èxit. S’ha generat un networking, una convivència i una interacció amb tots els participants que han estat molt divertits.

tracking