Futbol

Dura derrota de l’FC Andorra (1-3)

Els tricolors han caigut amb estrèpit davant del Castelló a Encamp

Dura derrota de l’FC Andorra.

Dura derrota de l’FC Andorra.Fernando Galindo

Marc Basco
Publicat per

Creat:

Actualitzat:

L’FC Andorra ha caigut amb estrèpit davant del Castelló per 1-3 en un duel horrible del conjunt d’Ibai Gómez en què s’ha vist superat en tot moment pel conjunt valencià, que ha fet gairebé el que ha volgut. A més, amb els seus ben a prop, i és que un miler d’aficionats desplaçats des del País Valencià han presenciat el partit a Encamp.

Un moment del partit.

Un moment del partit.Fernando Galindo

No ha arrencat gens bé la cosa, amb un primer avís de Pablo Santiago als sis minuts en una acció que ha tret Owono, i posteriorment, l’atacant castellonenc ha obert el marcador amb una acció al primer pal en què el porter tricolor hagués pogut fer alguna cosa més. A partir d’aquí, gairebé res de l’FC Andorra, que ha vist com el Castelló dominava amb comoditat màxima, i gairebé no podia ni passar del mig del camp més enllà d’alguna acció aïllada, com un intent de rematada de cap de Lautaro a la mitja hora de joc. Però ha estat un miratge i han seguit sent els visitants qui tenien les més clares, com una acció de Calatrava a tocar del descans que ha sortit fora, o un cop de cap de Lucas que ha atrapat Owono.

Dura derrota de l’FC Andorra.

Dura derrota de l’FC Andorra.Fernando Galindo

A la represa, els tricolors han començat avisant amb una bona acció individual de Lautaro, però el porter visitant l’ha pogut treure amb una bona intervenció. I a partir d’aquí, el res més absolut. Primer Alberto després d’una excel·lent jugada individual ha fet el segon, i un minut després, Jakobsen ha anotat el tercer fent encara més gran la ferida i despullant les vergonyes d’un Andorra en hores baixes. Lluny de reaccionar i mostrar una mínima competitivitat o orgull, ha seguit sent el Castelló qui ha generat les arribades més perilloses. Una jugada individual de Minsu al tram final ha permès als tricolors no quedar-se en blanc, en gairebé l’única nota positiva de la tarda a Encamp.

Dura derrota de l’FC Andorra.

Dura derrota de l’FC Andorra.Fernando Galindo

Els tricolors seguiran amb dos punts de marge sobre els llocs de descens, i demà podrien caure a la zona perillosa en funció dels marcadors de la jornada. El següent duel de l’FC Andorra serà divendres vinent a Gijón per enfrontar-se a l’Sporting.

FITXA TÈCNICA

FC ANDORRA, 1: Owono; Carrique, Gael, Bomba, Imanol; Molina, Villahermosa, Marc Domènech, Le Normand; Minsu, Lautaro.

CASTELLÓ, 3: Matthys; Mellot, Alberto, Sienra, Lucas A.; Gerenabarrena, D. Barri, Pablo S, Mabil.; Cala, Jakobsen.

CANVIS: Olabarrieta per Le Normand (46’); Jastin per Marc Domènech (59’); Nieto per Carrique (59’); Álvaro M. per Molina (74’) i Uzkudun per Lautaro (74’) –FC Andorra–; Mamah per Pablo S. (60’); Suero per Cala (69’); Óscar Gil per Gerenabarrena (69’); Ronaldo per Sienra (81’) i Douglas per Jakbosen (81’) –Castelló–;

GOLS: 0-1, Pablo S. (12’); 0-2, Alberto (54’); 0-3, Jakobsen (55’); 1-3, Minsu (88’).

ÀRBITRE: Germán Cid Camacho (Castella i Lleó).

TARGETES: Grogues a Carrique i Nieto –FC Andorra–; Pablo S. i Gerenabarrena –Castelló–.

ESTADI: Nou Estadi de la FAF (Encamp), amb uns 2.300 espectadors.

tracking