FUTBOL SEGONA DIVISIÓ
L’FC Andorra arrencarà la feina el 14 de juliol i tornarà a Múrcia
Els tricolors faran els primers entrenaments al país abans de fer una estada de preparació al Pinatar Arena

L’FC Andorra, entrenant l’estiu passat al Pinatar Arena.
L’FC Andorra arrencarà la pretemporada el 14 de juliol, només 23 dies després d’acabar la temporada amb la victòria al Toralín que va certificar el retorn de l’equip a la Segona Divisió del futbol espanyol. Aquell matí estan convocats tots els futbolistes amb contracte en vigor, que arrencaran l’activitat amb les habituals proves mèdiques i físiques, així com també les primeres sessions d’entrenament al país. Com ja ha estat fent els últims anys, però, l’equip realitzarà una estada de preparació al Pinatar Arena, a San Pedro del Pinatar (Múrcia), entre el 18 i el 26 de juliol.
L’EQUIP ARRENCARÀ EL CURS AMB LES HABITUALS REVISIONS MÈDIQUES
La previsió és que durant aquesta estada a terres murcianes l’equip disputi ja els primers partits de pretemporada, i hi ha la voluntat que se’n juguin dos. A més, el club tricolor jugarà quatre amistosos més al llarg de l’estiu fins a l’estrena de la competició oficial el cap de setmana del 17 d’agost.
Tornen tres cedits
Entre els jugadors citats per a l’estrena de la temporada hi haurà els tres cedits, Álex Calvo, Berto Rosas i Théo Le Normand. Calvo va acabar la competició amb el Mirandés el mateix cap de setmana que l’FC Andorra i va disputar 14 partits amb el conjunt burgalès. Pel que fa a Berto Rosas, va jugar el play-off d’ascens a Primera RFEF amb l’Atlètic Balears, va completar 14 partits i va fer quatre gols des del mercat d’hivern, mentre que Le Normand va assolir l’ascens a Primera RFEF amb el Terol i va ser un dels homes clau, amb 37 duels jugats, nou gols marcats i quatre assistències.
NOU EQUIPAMENT AL GIMNÀS PÚBLIC DEL COMUNAL
L’FC Andorra va reiterar que “ens sentim com a casa” al Comunal, però que també és consicent que “són unes instal·lacions que compartim amb altres entitats i usuaris de la parròquia”, i que per això va fer la compra.