TENNIS

Jiménez es proclama subcampiona a Antalya

Dona la cara però cau davant de la número 41 del món en dos sets

La tennista, amb el seu tècnic Pipo Maresma.

La tennista, amb el seu tècnic Pipo Maresma.Vicky Jiménez

Marc Basco
Publicat per
Andorra la Vella

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

Vicky Jiménez Kasintseva va perdre la final del torneig WTA 125 d’Antalya, a Turquia, davant de la sèrbia Olga Danilovic en dos sets (6-2 i 6-3). Després de quallar una excel·lent setmana a terres turques, la tennista tricolor no va poder culminar-la amb el primer títol WTA de la seva carrera, tot i plantar cara davant de la número 41 del món. Danilovic va arrencar amb un 2-0, i va encarrilar la primera mànega amb el 4-1 després de trencar-li el servei a Jiménez. Al segon set, la del Principat va arrencar amb un 2-2, però una pèrdua de servei va començar a encarrilar el triomf per Danilovic en un duel que va haver d’estar aturat prop d’una hora per la pluja, i que va acabar amb el 6-3 que la tennista sèrbia va fer al segon set.

Pujarà una vintena de llocs al rànquing mundial fins al 129è

Tot i aquesta derrota a la final d’ahir, Vicky Jiménez podrà progressar al rànquing mundial i guanyarà una vintena de posicions, passant del 151è lloc al 129è.

Gairebé sense temps per descansar, la tennista farà camí cap a La Bisbal d’Empordà, on aquesta setmana disputarà el torneig WTA 125 Open Internacional Femení Solgironès, on serà la novena cap de sèrie. La seva rival a la primera ronda serà la japonesa de 18 anys Sara Saito, número 167 del món.

tracking