El MoraBanc fa rècord d'abonats en el retorn a l'ACB

El MoraBanc Andorra tanca l’estiu amb 2.500 seients venuts i espera arribar als 2.700 o 2.800 amb la campanya del setembre

El Poliesportiu, ple, en el duel de l'ascens contra l'Ourense.

El Poliesportiu, ple, en el duel de l'ascens contra l'Ourense.Fernando Galindo

Marc Basco
Publicat per

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

El MoraBanc Andorra encetarà la tercera etapa a l’ACB amb el rècord d’abonats històric del club, ja que fins a 2.500 aficionats tenen ja reservat el seient de cara a una nova temporada il·lusionant. Però el club encara en vol més i per això va presentar ahir la campanya d’abonats del setembre sota el lema Joc de Grans, amb l’objectiu d’intentar arribar als 2.700 o 2.800 abonaments. L’entitat va tancar la temporada amb uns 1.800 carnets i la campanya que va realitzar el club al juny, on es mantenien els preus de la LEB per gaudir de l’ACB, va suposar més de 600 noves altes.

Pel que fa a la campanya del setembre, es mantindran com a preus dels abonaments els mateixos que hi havia l’any del descens a l’ACB, amb uns imports de 380, 235 i 120 euros en categoria adulta, en funció del nivell de la ubicació al Poliesportiu. A més, també hi haurà preu reduït de 230, 120 i 70 euros per als joves de 6 a 17 anys, i per als majors de 65, a més d’una tarifa familiar de 270, 140 i 75 euros per a aquells nuclis de tres o mes persones comptant només pares, mares, fills i filles. A aquesta xifra s’hi ha d’afegir el carnet de soci, amb un preu de 50 euros per a les renovacions, 100 euros per a les noves altes i 35 euros per a les altes o renovacions joves.

Segons va explicar el director de comunicació, màrqueting i patrocinis del MoraBanc Andorra, Toni Alonso, la nova campanya pretén “pujar a un nivell més exigent, donar el millor de nosaltres mateixos i sortir de la zona de confort per buscar nous reptes”. L’objectiu il·lusionador i desitjat seria arribar als 3.000 abonats, tot i que Alonso va admetre que “és molt complicat”, i per això va assenyalar que “arribar als 2.700 o als 2.800 durant aquesta campanya ja seria tot un èxit per a nosaltres”.

CONVERSES AMB MORABANC

Durant la presentació de la campanya d’abonats, Alonso va assenyalar que “estem treballant per ampliar el patrocini amb MoraBanc”, i va agregar que “hi ha bona sintonia i que estem segurs que hi haurà vinculació per molts anys”, tot i explicar que les converses les està portant personalment el president del club, Gorkas Aixàs.

A més, segons va explicar Alonso, el club ha guanyat aquest estiu una desena de nous patrocinadors per al curs del retorn a l’ACB i que menys de mitja dotzena no han renovat.

AIXÀS ASSISTEIX A LA PRESENTACIÓ DE LA LLIGA CATALANA

El president de l’entitat, Gorka Aixàs, va ser el representant del MoraBanc Andorra a la presentació de les lligues catalanes que va fer-se ahir a l’antiga fàbrica Estrella Damm de Barcelona. En el cas de la competició ACB, estrenarà format per la presència de cinc equips (MoraBanc Andorra, Girona, la Penya, Manresa i Barça), i s’estrenarà un nou format amb una eliminatòria prèvia i una final de quatre que se celebrarà a l’Espai Fruita Barris Nord de Lleida. La fase preliminar la disputaran el MoraBanc Andorra i el Bàsquet Girona aquest dijous a les 20.30 hores al Poliesportiu, i el guanyador jugarà contra el Barça la semifinal de dilluns 11. L’altra semi la jugaran la Penya i el Manresa, i la final serà dimarts 12.

tracking