El MoraBanc fa rècord d'abonats en el retorn a l'ACB

El MoraBanc Andorra tanca l’estiu amb 2.500 seients venuts i espera arribar als 2.700 o 2.800 amb la campanya del setembre

El Poliesportiu, ple, en el duel de l'ascens contra l'Ourense.Fernando Galindo

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

Etiquetes:

El MoraBanc Andorra encetarà la tercera etapa a l’ACB amb el rècord d’abonats històric del club, ja que fins a 2.500 aficionats tenen ja reservat el seient de cara a una nova temporada il·lusionant. Però el club encara en vol més i per això va presentar ahir la campanya d’abonats del setembre sota el lema Joc de Grans, amb l’objectiu d’intentar arribar als 2.700 o 2.800 abonaments. L’entitat va tancar la temporada amb uns 1.800 carnets i la campanya que va realitzar el club al juny, on es mantenien els preus de la LEB per gaudir de l’ACB, va suposar més de 600 noves altes.

Pel que fa a la campanya del setembre, es mantindran com a preus dels abonaments els mateixos que hi havia l’any del descens a l’ACB, amb uns imports de 380, 235 i 120 euros en categoria adulta, en funció del nivell de la ubicació al Poliesportiu. A més, també hi haurà preu reduït de 230, 120 i 70 euros per als joves de 6 a 17 anys, i per als majors de 65, a més d’una tarifa familiar de 270, 140 i 75 euros per a aquells nuclis de tres o mes persones comptant només pares, mares, fills i filles. A aquesta xifra s’hi ha d’afegir el carnet de soci, amb un preu de 50 euros per a les renovacions, 100 euros per a les noves altes i 35 euros per a les altes o renovacions joves.

Segons va explicar el director de comunicació, màrqueting i patrocinis del MoraBanc Andorra, Toni Alonso, la nova campanya pretén “pujar a un nivell més exigent, donar el millor de nosaltres mateixos i sortir de la zona de confort per buscar nous reptes”. L’objectiu il·lusionador i desitjat seria arribar als 3.000 abonats, tot i que Alonso va admetre que “és molt complicat”, i per això va assenyalar que “arribar als 2.700 o als 2.800 durant aquesta campanya ja seria tot un èxit per a nosaltres”.

CONVERSES AMB MORABANC

Durant la presentació de la campanya d’abonats, Alonso va assenyalar que “estem treballant per ampliar el patrocini amb MoraBanc”, i va agregar que “hi ha bona sintonia i que estem segurs que hi haurà vinculació per molts anys”, tot i explicar que les converses les està portant personalment el president del club, Gorkas Aixàs.

A més, segons va explicar Alonso, el club ha guanyat aquest estiu una desena de nous patrocinadors per al curs del retorn a l’ACB i que menys de mitja dotzena no han renovat.

AIXÀS ASSISTEIX A LA PRESENTACIÓ DE LA LLIGA CATALANA

El president de l’entitat, Gorka Aixàs, va ser el representant del MoraBanc Andorra a la presentació de les lligues catalanes que va fer-se ahir a l’antiga fàbrica Estrella Damm de Barcelona. En el cas de la competició ACB, estrenarà format per la presència de cinc equips (MoraBanc Andorra, Girona, la Penya, Manresa i Barça), i s’estrenarà un nou format amb una eliminatòria prèvia i una final de quatre que se celebrarà a l’Espai Fruita Barris Nord de Lleida. La fase preliminar la disputaran el MoraBanc Andorra i el Bàsquet Girona aquest dijous a les 20.30 hores al Poliesportiu, i el guanyador jugarà contra el Barça la semifinal de dilluns 11. L’altra semi la jugaran la Penya i el Manresa, i la final serà dimarts 12.

tracking