Nova temporada

El MoraBanc manté preus pels abonaments de retorn a l'ACB

Els nous abonats mantindran també el descompte fins el 30 de juny

El MoraBanc Andorra jugarà la propera temporada a la Lliga ACB.

El MoraBanc Andorra jugarà la propera temporada a la Lliga ACB.Fernando Galindo

detail.info.publicated

Creat:

Actualitzat:

El MoraBanc Andorra mantindrà els preus dels abonaments a la LEB de cara al retorn a l’ACB per tots els aficionats que enguany hagin tingut seient al Poliesportiu, i també per a tots els nous abonats fins al 30 de juny. Així doncs, un aficionat que enguany fos ja soci i abonat, podrà tenir el carnet per veure tots els partits de l’ACB la temporada vinent (play-off inclosos en cas de classificació) per 105 euros, 50 de la renovació del carnet, i 55 de l’abonament més barat per a renovació, o preu reduït fins el 30 de juny. Els socis abonats d’enguany, mantindran el preu bonificat al llarg de l’estiu, mentre que els nous només fins el 30 de juny.

Els nous socis abonats hauran de pagar 100 euros (50 euros més) pel carnet de soci, però si s’abonen abans del 30 de juny, pagaran 55, 110 o 178 euros pels nous abonaments. En el cas de les noves altes posteriors a l’1 de juliol, s’haurà de pagar 100 euros pel carnet de soci, a més de 380, 255 i 120 euros pel seient, en funció de la zona del Poliesportiu.

Des del club s’ha justificat mantenir els preus perquè “no hi ha millor resposta pels nostres seguidors per agrair-los el suport d’aquest any. El més lògic seria apujar preus, però pensem que hem d’apostar per això, perquè qui més ha de notar aquest agraïment són tots aquells que ja ens han donat suport aquesta temporada, que ha estat inoblidable”, segons ha manifestat el director de màrqueting i comunicació del club, Gabriel Fernàndez. Sobre els objectius, ha destacat que “actualment estem sobre 2.220 abonats, i veient la demanda, pensar en arribar a 2.500 no és una xifra que pugui considerar-se una barbaritat, perquè tot el que sigui créixer és bo”, mentre que ha clos que “és una estratègia agressiva per seguir creixent, volem créixer molt, i el club està en possibilitat de créixer en nombre de seguidors, perquè pels missatges que ens ha enviat la gent, hi ha moltes ganes d’ACB, de MoraBanc Andorra i de Bombonera, i la campanya va en aquesta línia”.

tracking