Natació

La FAN presenta la nova imatge corporativa

La Federació va presentar la seva nova imatge.Ivan Álvarez

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

La Federació Andorrana de Natació (FAN) va revelar ahir la nova imatge corporativa de l’ens, actualitzada després de 36 anys. Amb un nou disseny, més modern, el president de la FAN va reconèixer que “hem volgut fer un gir a la imatge i hem volgut representar totes les disciplines aquàtiques. Hem donat molts tombs fins a aconseguir el que volíem”. El nou logo ha estat obra de l’empresa Jecom Disseny i la directora d’art i fundadora, Esther Rabassa, va explicar que “al principi la proposta era fer un restyling de la marca, però el projecte va anar evolucionant fins a convertir-se en una imatge totalment nova”. De fet, el nou logo recull diferents elements com l'aigua, els colors de la bandera d’Andorra i conceptes com la vitalitat, l'amistat, la unitat i el moviment, simbolitzats per unes corbes desiguals. A més s’ha introduït un cercle negre per, vist el logo des de dalt, humanitzar la nova marca.

tracking