El MoraBanc es refà de l'Eurocup amb una exhibició contra el Gran Canària
Els tricolors superen els insulars 99-85 amb 23 punts de Dylan Ennis

El MoraBanc es refà del cop de l'Eurocup amb una exhibició contra el Gran Canària
El MoraBanc ha sumat aquesta tarda la 12a victòria de la temporada a la Lliga ACB després d’una gran exhibició contra l’Herbalife Gran Canària per 99-85. Els tricolors han sortit des del primer moment a pel partit, i al primer quart ja guanyaven de 12 punts, una renda que s’ha ampliat fins els 12 abans del descans.
A la represa, el MoraBanc s’ha arribat a situar 28 punts per sobre, i el Gran Canària ha tingut una tímida reacció fins posar-se a només 15 punts, però els del Principat no han vingut avall i s’han endut el triomf.
El duel ha tingut a Dylan Ennis com el jugador més destacat amb 23 punts, 3 rebots, 32 assistències i 28 de valoració. A més, Landing Sanè ha tornat a jugar amb el MoraBanc Andorra, i Sani Campara també ha tingut uns instants de joc sobre la pista.
Els tricolors deixen ja els dos partits per setmana i ara tindran fins dissabte per preparar el proper partit, en què el MoraBanc visitarà el Delteco GBC de Guipúscoa.