Bàsquet 3x3
La selecció femenina arrenca els Jocs amb mal peu

La selecció femenina arrenca els Jocs amb mal peu
Els Jocs Olímpics de la Joventut de Buenos Aires van començar amb mal regust de boca per a les noies del combinat andorrà de bàsquet 3x3.
Les tricolors van obrir foc davant la totpoderosa França, equip al qual no van poder plantar cara en cap moment i que va arribar a vèncer per un contundent 14-0 que va trencar més enllà dels sis minuts de joc. El resultat final va ser de 7-21. Cal destacar que el conjunt francès és un dels candidats a lluitar per les medalles en aquests Jocs.
Un cop superada l’ensopegada inicial, Andorra va saltar a la pista per enfrontar-se a Mèxic, però el guió va ser gairebé calcat. Tot i aguantar l’embranzida del rival als minuts inicials, les del Principat van veure com el quadre mexicà trencava el partit quan amb prou feines s’havia superat el tercer minut de joc i obria una escletxa que ja no s’eixugaria.
Les centre-americanes van arribar a dominar per un màxim avantatge de 14 punts en el 5 a 19. De fet, tot i que Andorra va mirar de maquillar el resultat, aquesta diferència es va mantenir i el marcador final va ser exactament el mateix que el del partit inaugural: 7 a 21.