Disney

Disney

Publicat per

Creat:

Actualitzat:

El gegant de l’entreteniment The Walt Disney Company va guanyar en total 11.091 milions de dòlars durant els nou primers mesos del present exercici fiscal, un 145% més en comparació interanual. El creixement ve impulsat notablement pel negoci dels parcs temàtics i les plataformes d’estríming.

Segons explica a través d’un comunicat, el conglomerat va tenir una facturació acumulada de 71.961 milions de dòlars en aquests nou mesos, un 5% més que l’any anterior. Més de la meitat d’aquests ingressos provenien de dos segments en creixement: el d’“entreteniment”, que inclou continguts a la carta, cinema i una xarxa televisiva tradicional, i les “experiències”, que engloben els parcs temàtics, els creuers i el marxandatge.

En el tercer trimestre, el més seguit pels analistes, Disney va obtenir un benefici net de 5.262 milions de dòlars (un 100% més que l’any anterior) i uns ingressos de 23.650 milions de dòlars (un 2% més).

D’aquests ingressos, uns 10.700 milions de dòlars van correspondre a l’àrea d’entreteniment i uns 9.100 milions a la d’experiències, aquesta última alimentada per una despesa més gran dels consumidors als parcs temàtics i reserves més llargues als creuers.

El màxim executiu de l’empresa, Robert Iger, va destacar els seus esforços en el negoci de l’estríming, incloent-hi la integració de Hulu a la plataforma Disney+ i el llançament del servei “directe al consumidor” del canal esportiu ESPN, així com “expansions” als “parcs i experiències” de Disney.

En el trimestre més recent, la plataforma Disney+ va assolir 127,8 milions de subscriptors de pagament, mentre que Hulu en va sumar 55,5 milions. El segment de continguts a la carta va obtenir un benefici d’uns 346 milions de dòlars, que va compensar la reducció de guanys de la xarxa televisiva tradicional.

tracking