AGENDA
'Els (més) frescos de Santa Coloma'

Els mes frescos
LA PROPOSTA DEL DIA
‘ELS (MÉS) FRESCOS DE SANTA COLOMA’
Els turistes i els curiosos esperen l’inici de la visita guiada pels indrets més especials: Espai Columba, església, carrers... però un intrèpid arqueòleg, el Pierre, voldrà fer servir al grup com ajudants per descobrir el lloc on s’amaguen els frescos suposadament perduts de l’església... Hora: 17 h. Santa Coloma. Andorra la Vella.
TEATRE I DANSA
EXHIBICIÓ I TALLER DE BALL DE RITMES LLATINS I ESTÀNDARDS
De 19.30 a 20 h. Exibició de ball
De 20 a 21 h. Taller de balls llatins.
Espai Galobardes. Canillo.
ACTIVITATS INFANTILS
DIMECRES DE XICS
Jocs gegants i d’aigua a càrrec de Ludiespai. Hora: de 17.30 a 19.30 h. Prat Gran. La Massana.
MÚISCA
FRANK MORAIS DJ
Francisco Borges aka Frank Morais. DJ portuguès que els últims 20 anys és resident del Principat d’Andorra. Hora: 21 h. Plaça de Sornàs. Ordino.
EXPOSICIONS
‘L’ESTIU’
Aquesta exposició col·lectiva reuneix les mirades d’artistes que, a través de la pintura i l’escultura, exploren l’estació més vibrant de l’any des de sensibilitats diverses. L’Institucional. Parc Central. Andorra la Vella. Fins al 31 de juliol.
‘SALT AL VUIT’
Selecció dels millors acudits del vinyetaire Jordi Planellas, durant els vuit anys al Diari d’Andorra. Museu del Còmic. La Massana. Fins al 16 d’agost.
‘ALBERCHT DÜERER’
Exposició que analitza la trajectòria artística d’Albrecht Dürer (Nuremberg, 1471-1528) com a gravador a través d’un recorregut per les seves obres cabdals. Centre d’Art. Escaldes. Engordany. Fins a l’11 d’octubre.
‘DIBUIXOS AMB TINTA I CANYA’
L’Espai Galobardes acull l’exposició ‘Dibuixos amb tinta i canya’ amb una seixantena d’obres del nostre estimat Francesc Galobardes. Museu de la Moto. Canillo. FIns al 31 de desembre.