TELEVISIÓ
Més benefici a Netflix
Netflix incrementa un 46% el benefici trimestral i preveu ingressos rècord per al tercer trimestre del 2025, impulsats per l’augment d’abonats.

Netflix
Netflix ha tancat el segon trimestre del 2025 amb un benefici net de 3.125 milions de dòlars (2.694 milions d’euros), un increment del 46% en comparació amb el mateix període de l’any anterior. La companyia de streaming consolida així la seva rendibilitat en un context de creixement global de la demanda i d’expansió en nous segments de negoci com la publicitat.
Els ingressos entre abril i juny van assolir els 11.079 milions de dòlars (9.550 milions d’euros), un 16% més que fa un any. Per regions, la facturació als Estats Units i el Canadà va créixer un 15%, fins als 4.929 milions, mentre que a Europa, Orient Mitjà i Àfrica (EMEA) l’increment va ser del 18%, amb un total de 3.538 milions. A Llatinoamèrica, Netflix va ingressar 1.307 milions (un 9% més) i a Àsia Pacífic, 1.305 milions (un 24% més).
La companyia assoleix un Benefici net trimestral de més de 3.000 milions
Tot i no oferir dades concretes sobre el nombre de subscriptors, la plataforma assegura que el creixement ha superat les previsions, especialment a finals del trimestre, la qual cosa ha tingut un efecte limitat en els ingressos d’aquest període.
En el conjunt del primer semestre de l’any, Netflix ha acumulat un benefici de 6.016 milions de dòlars (5.186 milions d’euros), un 34,3% més interanual, amb uns ingressos de 21.622 milions (un 14% més).
Fort creixement a Europa i Àsia Pacífic, especialment en subscripcions
Per al tercer trimestre, la companyia preveu un nou rècord d’ingressos d’11.526 milions de dòlars i un benefici de 2.979 milions, xifres que representarien increments del 17,3% i 26%, respectivament.
Amb una programació destacada que inclourà la segona temporada de Wednesday i la final de Stranger Things, Netflix manté l’optimisme i preveu ingressos anuals de fins a 45.200 milions. L’empresa també ha revisat a l’alça el seu marge operatiu neutral en divises, que passa del 29% al 29,5%, en part pel reforç publicitari i la depreciació del dòlar.