Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
Economia i innovació

Els EUA avalen la solució del 'cas BPA'

El cònsol general a Andorra, Marcos Mandojana, felicita l’executiu per la resolució de l’afer
El cònsol general dels Estats Units a Andorra, Marcos Mandojana, va avalar ahir la feina del Govern en la resolució de la intervenció de la Banca Privada d’Andorra (BPA). Ho va fer davant dels mitjans de comunicació al final de la prova pilot d’un prototip de vehicle autònom de l’Institut Tecnològic de Massachusetts (MIT) realitzada a la plaça Coprínceps d’Escaldes-Engordany. “Creiem que el Govern d’Andorra ho ha fet molt bé en la qüestió dels bancs”, va indicar Mandojana, que en cap moment va fer servir el terme BPA. El Govern d’Andorra, “amb el qual mantenim unes relacions fantàstiques”, ho ha
  • #11 Ras le bol !
    (25/09/16 20:45)

    Pour parler CLAIR et NET, vous nous faites CHIER avec cette histoire ! 

    Respondre
  • #10 Joan
    (25/09/16 19:38)

  • #9 TIOSAM
    (25/09/16 13:05)

    Segons declaracions de un Teletubbie, la feina feta per Govern i els USA ha estat magnifica. El monstruo de las galletas també ha avalat la resolució. En Toni Marti mantindrà una entrevista amb les 3 bessones per definir a trets generals el futur del PEIS. De mentre, Tarzan i la mona Chita es faran càrrec de les finances amb la ajuda de Heidi assessorada per el capità Haddock. Chanquete estudiarà la creació de un port esportiu a la vora de la nova estació de autobusos per fer venir creuers. Indiana Johns jurara càrrec la setmana vinent i serà el nou director de investigació nacional. En fi... el tiet Sam i el Govern Andorrà han fet i faran una feina excel.lent....

    Respondre
  • #8 Vull tornar a riure
    (25/09/16 10:54)

    Es el summum. Ve el consol a dir que govern ho ha fer perfecte amb el problema bancari i evitar el rentat d'actius i els palmeros a sou diuen que no esta parlant del cas bpa. Pero als palmeros us fan un test abans de contractar-vos per estendre totes les teories conspiratives o no tenien pressupost i han pillat als mes limitadets? Per cert. Com ja m'he perdut quina es la teoria nova. Ja no es k tot era una maniobra d''un banc x kedar-se bpa. Ja no es una maniobra de tots els bancs. Ja no es k govern ho sabia abans. Ja no es k jordi cinca ho va planejar tot. Ja no es que tot es un pla de bugs bunny conxorxat amb elvis presley... A veure anem a riure palmeros. Ara quina es la teoria? Totes les que vulgueu excepte clar que com era una rentadora automatica de caler molt txungo doncs els ianquis la van rebentar. A veure. Que fa temps que ja ko em feu riure. 

    Respondre
  • #7 tergiversar
    (25/09/16 10:43)

    Quin periodisme es aquest que posa aquest titular? A qui li importa el cotxe del MTI? Malgrat no hagués dit res de BPA, el titular es prou elocuent. Que potser us sentiu culpables i necessiteu que vingui la mama a dir-vos si ho heu fet be o malament? El cert es que USA la va liar basant-se en informacions tergiversades d'España, i després el Fincen es va retirar de l'escena deixant sola Andorra que des d'un primer moment donava per descomptat que aniria de la maneta d'USA

    Respondre
  • #6 Sheriff
    (25/09/16 10:42)

    Amb amics així, no ens calen enemics

    Respondre
  • #5 Bromes de mal gust
    (25/09/16 10:28)

    EEUU avala espoliar bancs ???. Au va, esteu de broma. Doncs, perqué Flowers no pot operar en dòlars ???. Esperem com evoluciona el procès judicial de Columbia, amb jutges com cal, i veurem coses poc "avaladores" per a alguns autoanomenats patriotes. Tic, tac, tic, tac,....

    Respondre
  • #4 Vale ja!!!
    (25/09/16 10:22)

    Son els propietaris dels dolars, que et sembla? I si ells volen, ens agradi o no , poden fer que cap tipus d operacio financera es faci amb la seva moneda. 

    Respondre
  • #3 Tio Tom
    (25/09/16 09:17)

    Però que us penseu que som idiotes o què? El cert és que si, ho deveu de pensar, per treure aquest titular "pescat" in extremis i reinventat. Potser d'aquí uns mesos en parlarem novament...

    Respondre
  • #2 Andorra
    (25/09/16 08:52)

    Send me flowers ! Good boys ! 

    Respondre
Veure’n més
11
Diari d'Andorra Twitter

Opinions sobre @diariandorra

Envia el teu missatge
HELISA - Gestor de continguts