Compartir
Accedir
Subscriu-te Iniciar sessió
Buscar
L'altra cara

L'altra cara de Claude Benet

Exministre i actiu al món associatiu del país, Benet gaudeix de la natura sobre dues rodes, sap apreciar un bon xampany i admira els tigres.
Actualitzada 02/05/2017 a les 16:47
  • #11 Carles
    (12/05/17 10:06)

    Personatge que no parla, fa escola i sentència. 

    Respondre
  • #10 Francesc
    (12/05/17 09:55)

    Marc va dir..
    Tota la raó Marc. La seva actitud en vers a molts casos deixa bastant que desitjar. Potser, abans de dedicar-se a criticar al veí, un s'hauria de mirar de cap a peus a si mateix i preocupar-se del que té a casa seva

    Respondre
  • #9 Marc
    (12/05/17 08:49)

    Personatge prepotent . Res més a dir 

    Respondre
  • #8 Carles I
    (12/05/17 00:02)

    Tot el meu suport Claude. Mes gent amb seny i amb real interes pel patrimoni i per el país ens caldrien.

    Respondre
  • #7 Observador de Façanes
    (11/05/17 18:32)

    Totalment d'acord amb Més Claudes Benets... Au va.Claude Benet no ha portat absolutament res positiu al nostre país, i això, no és res més que un fet obvi, o algú hem pot recordar alguna aportació seva feta com a Ministeri de Turisme, Comerç i Indústria any 2010??? jo crec que no. Criticar el que han fet els altres i no fer res estan al govern/consell. Un altre "fiel delfin" que queda endarrere de Jaume Bartumeu, com tots els altres: pèssims.

    Respondre
  • #6 Més Claudes Benets... Au va
    (11/05/17 17:31)

    Per al de mes Claudes va dir..
    No n'estic segur si has entès ben bé el que he escrit. M'estàs atribuint les característiques amb les que l'estic definint a ell, no és massa coherent aplicar-me el mateix a mi, però bé... Deus de venir de la mateixa escola de profetes.Val més que ho deixem correr, que no ens hi entendrem. Amb les feinades que teniu tots plegats entre crear associacions i pensar com canviarem el país mirant façanes encara us hi fareu mal.De moment ja us he fumut la tarda enlaire i això ja em dona una pau interior que ara mateix no degueu de tenir vosaltres.

    Respondre
  • #5 Per al de mes Claudes
    (11/05/17 15:52)

    Al de mes Claudes, en un país d'envejosos segur que tu estàs entre ells, que ni menges ni deus deixar menjar, per desgracia per el país en tenim uns quants, però no li fas ni ombra, n'estic seguríssim.

    Respondre
  • #4 Més Claudes Benets... Au va
    (11/05/17 11:43)

    Amb més Claudes Benets lo únic que tindriem seria un país de ressabiats... de sabis que s'omplen la boca pronunciant-se sobre el que farien ells i lo malament que ho fan tot els demés, però poca cosa més. Criticar i anar en bicicleta, que així arreglarem el país.No cal que recordem la seva 'gran' aportació com a ministre del gran guia espiritual de tots els sabis d'Andorra

    Respondre
  • #3 esteve